Te koop: Nokia Lumia 930, zwart.

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Gesloten
MichelLoyen
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 11 keer

Hallo,

Bij bol.com heeft de zwarte Nokia Lumia 930 tijdelijk (een aantal uren volgens mij) aan 379eur te koop gestaan. Wellicht ging het om een fout op de website want dit was vrij snel weer aangepast naar de 'normale' prijs van 488eur (http://www.bol.com/nl/p/nokia-lumia-930 ... 028138374/). Zie ook het Tweakers forum hierover waar dit nogal een hot topic was: http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... rds%5D=379. Alle klanten die snel besteld hadden hebben deze mooie telefoon wel degelijk aan 379eur gekregen, waaronder ik.

Nu, ik had reeds een witte Lumia 930 van bij Coolblue maar heb die zwarte versie bij Bol toch rap besteld vanwege de interessante prijs. Op die manier kon ik dan toch ook de zwarte eens in het echt zien en beslissen welke ik zou willen houden (zowel bij Coolblue als bol.com kan ik nu nog altijd kosteloos retourneren). Persoonlijk vind ik de witte veel mooier en vind ik het niet erg om iets meer te betalen daarvoor. Ik kan de zwarte 930 terugsturen naar Bol of iemand anders hier misschien een plezier doen. Ik hoef er namelijk niets op te verdienen, als ik die 379eur terugkrijg dan is dat prima voor mij. Op dit forum ben ik al meerdere keren goed geholpen, bij deze kan ik dan misschien toch een klein beetje iets terug doen ;-) (niet dat het zo een zware opoffering is maar toch :D ). Het terugsturen via een Kiala punt is feitelijk even veel moeite.

Ik kan mij voorstellen dat het verhaal wellicht vreemd overkomt (ik heb er zelf namelijk niets aan, terugsturen is voor mij eigenlijk het meest 'veilige'). Je zult mij dus gewoon maar even op mijn woord moeten geloven :-). Ik woon in Tienen en heeft mijn voorkeur dat je hem komt ophalen. Zodoende kun je het toestel ook eerst even zien en controleren om toch zeker te zijn. Uiteraard zit alles er nog bij, oortjes zijn nog nooit gebruikt, volledig onbeschadigd (gloednieuw) en factuur van Bol is aanwezig met garantie ed. Zie ook bijgevoegde foto's (ik kan er hier helaas maar 2 toevoegen, vraag even als je er meer wilt zien of meer info wilt).

Groetjes Michel Loyen.

PS. spreekt voor zich dat die het eerst komt het eerst maalt.
Bijlagen
Capture.PNG
photo.JPG
MichelLoyen
Plus Member
Plus Member

Maar natuurlijk! Ik kan middels een reactie natuurlijk wel extra foto's toevoegen :-D :oops:

Bij deze dan...
Bijlagen
photo 2.JPG
photo 1.JPG
MichelLoyen
Plus Member
Plus Member

En nog...
Bijlagen
photo 5.JPG
photo 4.JPG
MichelLoyen
Plus Member
Plus Member

Inmiddels hij weg. Kan een mod deze thread sluiten/verwijderen?

grt Michel.
Gesloten

Terug naar “Te koop / Gezocht”