Belgacom website

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
webDOLfijn
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 11 keer
Provider
Te Koop forum

Ik zit zo ondertussen al een uurtje op de belgacom website te zoeken naar de tabel die er eerst wel opstond , namelijk waar je het verschil kan zien tussen Internet+TV Start/Comfort/Maxi . Krijg hem echt niet meer gevonden ! Kan iemand die tabel nog wel tevoorschijn toveren ?

Enige pagina waar ik de packs kan zien is hier : http://www.belgacom.be/nl/id_p_other_pa ... packs.html
Maar er kan nergens geclicked worden om te kijken wat er juist in het pack zit .

Om het helemaal af te maken zetten ze onderaan :
Raadpleeg de website voor meer informative over onze internet, vaste lijn, televisie en mobiele telefonie diensten.
Precies dat de Belgacom website overhoop gegooid is door iemand die wat te diep in het glas gekeken heeft . En om het af te maken nog een typfout erbij , dan isset compleet zal die gedacht hebben .

Heb zelfs al via google zitten zoeken maar kom er niet uit , help :cop:
internet : CV8560E Telenet Oneup 1000/40
gsm : Base 0
mobile internet : eskimo e-sim
mobilevoip : cheapbuzzer
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Pack Start + TV = 150 GB ipv 100 GB voor € 45,95 per maand zonder korting op bijkomende decoder;
Pack Comfort + TV = onbeperkt volume voor € 53,95 per maand met korting (50%) op bijkomende decoder + TV Overal;
Pack Maxi + TV = onbeperkt volume voor € 65,95 per maand waarbij je nog een extra boeket mag kiezen (bvb Net Gemist, of All Sports, of Multi) met korting (50%) op bijkomende decoder + TV Overal.
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 68 keer

En 500MB mobiel internet bij Comfort, 2GB bij Maxi
webDOLfijn
Pro Member
Pro Member
Provider
Te Koop forum

Bedankt voor jullie hulp , maar waar halen jullie deze info ? Heeft iemand misschien een link naar de belgacom site voor mij ?

Kan pack start bijvoorbeeld met een unlimited data optie uitgebreid worden . In welke paketten zit tv overal , internet overal , .. .
Laatst gewijzigd door webDOLfijn 11 jun 2014, 21:01, in totaal 2 gewijzigd.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 123 keer

Ik heb deze week me ook al eens rot gezocht naar het starters pack, dat belgacom weigert te tonen ! :nono:

http://www.belgacom.be/nl/id_p_other_pa ... packs.html

En inderdaad wat is de exacte inhoud van deze packs? Daar hebben we het raden naar ! :x

Belgacom wanneer worden jullie eens écht klantvriendelijk en stoppen jullie met de website vol te stoppen met reclame !!
webDOLfijn
Pro Member
Pro Member
Provider
Te Koop forum

Ja inderdaad dat is de link die ik ook gevonden had , maar er staat geen informatie op . Zeer onduidelijk allemaal . Ik begrijp niet wat ze willen verbergen .
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
Bedankt: 179 keer

Laatst gewijzigd door brubbel 11 jun 2014, 21:22, in totaal 1 gewijzigd.
Lord Utopia
Erelid
Erelid

criminala schreef:Bedankt voor jullie hulp , maar waar halen jullie deze info ? Heeft iemand misschien een link naar de belgacom site voor mij ?

Kan pack start bijvoorbeeld met een unlimited data optie uitgebreid worden . In welke paketten zit tv overal , internet overal , .. .
Pack Start kan, net als Internet Start, uitgebreid worden met unlimited volume en TV Overal (indien je Belgacom TV erbij hebt). Maar dan is de meerprijs 9,90 + 4,95, met totaal 60,80 euro per maand. Dan is het interessanter Pack Comfort te nemen voor 6,85 euro minder. Alle packs en internetabonnementen zijn "overal". De term "overal" wil gewoon zeggen dat internetabonnementen van Start t.e.m. Office&Go Pro gratis volume voor 3G/4G meekrijgen bij wijze van gratis simkaartje (eigenlijk zoals vroeger Free Weekend). Voor Start stand-alone: 50 MB, voor O&G Pro: 3 GB. In Pack Start 100 MB, Pack Comfort, Maxi resp 500 MB, 2 GB. Als je je internet bij Belgacom neemt, kan je extra data kopen tegen €5/500 MB of €15/2 GB.
webDOLfijn
Pro Member
Pro Member
Provider
Te Koop forum

Ik wil uiteraard zelf bepalen wat het meeste waar voor mijn geld biedt , vandaar mijn zoektocht .
Als ik Belgacom had laten doen wilden ze mij bijvoorbeeld meteen telefoon ook geven , terwijl ik dit niet gebruik en enkel internet+tv nodig heb . TV overal heb ik niet (meer) nodig . Unlimited pack hangt er vanaf wat de limiet is en hoeveel het pack kost enzovoort . Een tabelletje zoals het eerst op de website stond was perfect . Ik heb er ooit zelfs een screenshot van genomen maar pas weer verwijderd . Maar ja ondertussen zijn er misschien wijzigingen in de paketten gebeurd dus zou het opnieuw willen bekijken .

De link van aanbieders.be die hierboven vermeld wordt is momenteel duidelijker en overzichtelijker dan de belgacom website zelf . Maar ik zou het graag op de Belgacom website zelf zien staan .
Bij Internet Start pack + BGC TV staat er op aanbieders.be bijvoorbeeld 150GB download terwijl Lord Utopia spreekt van 50GB-->100GB . En zo ben je nooit zeker totdat je het zwart op wit ziet op hun website wat ze juist aanbieden .

Of wat als ik nu via hun website internet pack start + belgacom tv wil bestellen ? Ik zie nergens een mogelijkheid .

(ik heb dit topic blijkbaar in het verkeerde subforum gezet zie ik nu)
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Dat gaat inderdaad niet. Dan moet je bestellen via het 0800-nummer. 150 GB is voor stand-alone Internet Comfort. Start = 50 GB, in pack Start 150 GB, geloof me maar.

EDIT: idd, 150 GB... :oops:
webDOLfijn
Pro Member
Pro Member
Provider
Te Koop forum

Lord Utopia bedankt :)

Ik blijf het raar vinden dat bepaalde packs blijkbaar ineens niet meer via internet besteld kunnen worden en er overichtstabellen verdwenen zijn . Misschien dat ze dingen uit hun aanbod gaan schrappen , wie weet .
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Lord Utopia schreef:Pack Start + TV = 100 GB ipv 50 GB voor € 45,95 per maand zonder korting op bijkomende decoder;
Is normaal 100 GB + 50 GB in een pack.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”