Beste UB'ers,
Kan er iemand mij vertellen of er op de V5 ook een scart poort aanwezig is. Denk eraan, door onze verhuis, een Belgacom pack aan te schaffen.
Moet een aantal weken een "oude tv" aansluiten.
Met dank
jempie
poorten V5 decoder
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 279 keer
Ik denk dat er sommige mensen nog mogen van geluk spreken dat die er nog op staat, want naar het schijnt zijn er nog altijd die problemen hebben als ze hun TV via HDM aansluiten en genoodzaakt zijn voorlopig via scart te werken, al begrijp ik dit niet goed, aangezien de meerderheid (gelukkig maar) er geen probleem mee hebben, ik heb er in ieder geval nog geen probleem mee gehad.
Blijkbaar is dit een tijd geleden ook het geval geweest met de V4 maar wed dan gelukkig opgelost na softw update.
Blijkbaar is dit een tijd geleden ook het geval geweest met de V4 maar wed dan gelukkig opgelost na softw update.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
- Bedankt: 273 keer
Het zou veel leuker zijn, mocht er eindelijk een universele IPTV standaard zijn, zodat je alleen nog een UTP kabel in je TV steekt en je IPTV kan zien met een afstandsbediening en 40 euro minder stroom moet betalen op jaarbasis. Elke moderne TV heeft hardware die zonder problemen dat aankan. Als legacy heb je dan nog, stroomslurpende, decoders met scart, etc. Een beetje zoals telenet met een CI module.lirec schreef:Hoog tijd imho dat ze die aansluiting er eens uit gooien.
[Post made via mobile device ]