De beperking tot 5 toestellen kan ik nog begrijpen. Bij Stevie kan je zelfs maar op 1 toestel tegelijk kijken.Wijziging in de algemene voorwaarden van TV Overal vanaf 30/6
Vanaf 30/6 is TV Overal nog beschikbaar op iOS 7.0 /Android 4.0 en hoger en kunt u tot 5 smartphones en/of tablets koppelen aan een TV Overal-abonnement. Na 30 dagen kan een toestel verwijderd/vervangen worden. U kunt uw dienst/pack met deze dienst kosteloos opzeggen tot de laatste dag van de maand die volgt op de inwerkingtreding van de wijzigingen indien u de nieuwe voorwaarden niet aanvaardt.
Maar waarom de vereiste van iOS 7.0? Wij hebben een nog perfect werkende iPhone 3GS en een iPad eerste generatie. Daar is geen update naar iOS 7 voor mogelijk. Concreet mag ik die toestellen dus weggooien en door een nieuw exemplaar vervangen als ik TVOveral nog wil gebruiken. Dat ik de dienst 'kosteloos' mag opzeggen is eigenlijk gewoon cynisch.
Telenet kreeg onlangs de wind van voren omdat ze hun klanten met iets oudere hardware wilden verplichten om die te vernieuwen, en nu doet Belgacom identiek hetzelfde (hoeveel Android toestellen zijn er nog in gebruik waar geen update naar 4.0 of hoger voor beschikbaar is?). Ik ben nog maar een paar weken overgeschakeld van mijn 'oud' pack (van voor 4/2012) naar het nieuwste (weer enkele euro's duurder) enkel en alleen omdat TVOveral daarin inbegrepen was. Voel me serieus bekocht...