Zijn er hier nog mensen (met belgacom) die niet op TOR raken?
Gisteren en vandaag geen problemen gehad op Belnet (kotnet). Ik heb het nog niet geprobeerd met belgacom, maar ik krijg geen connectie. Zijn er speciale settings nodig om met belgacom er op te kunnen?
Als belgacom dit serieus zou blokkeren... (dan zou de censuur weer wat toenemen, jammere zaak)
Toegang tot het Tor netwerk?
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 197 keer
Een paar maanden geleden had ik Tor eens geprobeerd en had geen problemen met Belgacom. Of het op dit moment nog werkt kan ik niet zeggen.
Laatst gewijzigd door lacer 17 mei 2014, 14:55, in totaal 1 gewijzigd.
EdpNet FiberXS: 144 / 48 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
- Bedankt: 156 keer
Ik denk dat er problemen zijn bij Belgacom.
Sinds vanmiddag geraak ik ook niet op de Plesk panel op poort 8443 van mijn VPS.
Omdat ik net met VPS aan het experimenteren ben, dacht ik het aan mij lag en heb ik de VPS volledig laten herinstalleren, maar nog steeds problemen.
Door deze post te lezen, heb ik dan geprobeerd via tethering met Mobile Vikings. En nu lukt het wel, dus de oorzaak ligt bij Belgacom.
Sinds vanmiddag geraak ik ook niet op de Plesk panel op poort 8443 van mijn VPS.
Omdat ik net met VPS aan het experimenteren ben, dacht ik het aan mij lag en heb ik de VPS volledig laten herinstalleren, maar nog steeds problemen.
Door deze post te lezen, heb ik dan geprobeerd via tethering met Mobile Vikings. En nu lukt het wel, dus de oorzaak ligt bij Belgacom.