Bon, even doorlezen, op de commerciële blah blah na was mijn persoonlijk aanbod een gans jaar lang 8,35 euro korting op 62,5 euro. Mja, ok, dan betaal ik er nog 5,41 extra enkel voor een verdubbeling van mijn downloadsnelheid en iets meer upload en na dat jaar wel de volle pot...
Ok, maar het leek me aan de andere kant wel redelijk fair, maar nu komt het: wil u genieten van deze aanbieding, gelieve u te begeven naar een Telenet Center bij u in de buurt. Heu? Ik kan dit niet online bestellen of via de klantendienst. Neen, enkel via een Telenet Center. Waarom dat dit is kan er bij mij niet echt in...
Bon, toch even via mijn Telenet proberen:
Als ik mijn abo probeer aan te passen zie ik daar 54,15 euro verschijnen (ze vergeten er de 8,35 euro huur HD digicorder eventjes bij te tellen in het vergelijk) en krijg ik slechts 4 maand lang 5 euro korting. Ze spreken ook nog over een installatiekost die later te bepalen is. In het andere voorstel wordt daar met geen woord over gerept.
Bon, ik denk dat ik toch maar ga passen. Geen zin om uren te verslijten in een Telenet Center en geen zin om achteraf opgezadeld te worden met installatiekosten en facturatieproblemen en dat enkel voor wat meer snelheid. Als dat abo nu net iets aantrekkelijker zou worden, dan misschien...
Blijkbaar een massa mailing naar de Basic klanten want mijn ouders hebben er ook zo eentje gekregen een viertal uur later. Alleen, zij krijgen nergens een korting van 8,35 euro... Nu, ik durf wedden dat wanneer ze met mijn aanbod gaan ze ook een korting kunnen bedingen, maar goed...
Toch weer vreemde actie van Telenet.