Telenet Promo

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Ik kreeg zonet een mailtje met een persoonlijk aanbod op maat om me toch te doen besluiten om over te stappen naar Whop.

Bon, even doorlezen, op de commerciële blah blah na was mijn persoonlijk aanbod een gans jaar lang 8,35 euro korting op 62,5 euro. Mja, ok, dan betaal ik er nog 5,41 extra enkel voor een verdubbeling van mijn downloadsnelheid en iets meer upload en na dat jaar wel de volle pot...

Ok, maar het leek me aan de andere kant wel redelijk fair, maar nu komt het: wil u genieten van deze aanbieding, gelieve u te begeven naar een Telenet Center bij u in de buurt. Heu? Ik kan dit niet online bestellen of via de klantendienst. Neen, enkel via een Telenet Center. Waarom dat dit is kan er bij mij niet echt in...

Bon, toch even via mijn Telenet proberen:
Als ik mijn abo probeer aan te passen zie ik daar 54,15 euro verschijnen (ze vergeten er de 8,35 euro huur HD digicorder eventjes bij te tellen in het vergelijk) en krijg ik slechts 4 maand lang 5 euro korting. Ze spreken ook nog over een installatiekost die later te bepalen is. In het andere voorstel wordt daar met geen woord over gerept.

Bon, ik denk dat ik toch maar ga passen. Geen zin om uren te verslijten in een Telenet Center en geen zin om achteraf opgezadeld te worden met installatiekosten en facturatieproblemen en dat enkel voor wat meer snelheid. Als dat abo nu net iets aantrekkelijker zou worden, dan misschien...

Blijkbaar een massa mailing naar de Basic klanten want mijn ouders hebben er ook zo eentje gekregen een viertal uur later. Alleen, zij krijgen nergens een korting van 8,35 euro... Nu, ik durf wedden dat wanneer ze met mijn aanbod gaan ze ook een korting kunnen bedingen, maar goed...

Toch weer vreemde actie van Telenet. :roll:
kaarsenbril
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 43 keer

Best afblijven !!
zal veel ergernis vermijden.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 389 keer

Bij een persoonlijke actie zal je nooit die kortingen zien als je via mijn telenet besteld. Dit is al altijd zo geweest.
Best als je gebruik wil van maken de mail goed bewaren als bewijs.
Een kennis van mij heeft dit ook gekregen. Toeval wilt nu dat de apparte wifi accespoint de ze vroeger plaatsten waarschijnlijk stuk was, want in huis haalde hij amper 10 in de tuin gaan we het helemaal vergeten.
Hij heeft gebruik gemaakt en ze zijn zelfs gratis een instalatie van nieuwe modem komen doen.
Dus ik denk de reden van uw bezoek aan een telenetcenter zal zijn om u een nieuwe modem mee te geven.
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Daar dacht ik ook aan, maar dan nog, is dat zo moeilijk om te vermelden in de aanbieding? Weet je wat er letterlijk staat waarom ik precies dien langs te komen?

Wil je dat we je helpen met de installatie van de Triiing-app of Yelo TV-app?• Kijk eerst na of je smartphone/tablet geschikt is: • Voor Triiing/Yelo TV heb je een iPhone/iPad of Android-toestel nodig.

• Breng zeker mee:• je Telenet-login en -wachtwoord
• je Apple ID en paswoord of je Google Play login & paswoord

• Het installeren van de apps neemt wat tijd in beslag. Is het druk in de winkel, dan kunnen we je vragen om op een rustiger moment terug te komen. Zo kunnen we voldoende tijd besteden om jou helemaal op weg te zetten.

-> Bij een echt persoonlijk aanbod op maat had men toch wat meer technische zaken mogen vermelden ook, want bovenstaande is toch geen reden om mij te laten langskomen. Aan de andere kant is het ook behoorlijk grappig. Men laat klanten langskomen om appjes te installeren, maar met hun modem mogen ze zelf de straat zonder stroom zetten? :p

Ik blijf het een vreemde en omslachtige aanbieding van Telenet vinden.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 389 keer

maar waarom gemakkellijk doen als moeilijk ook gaat :-D
Dit is al altijd zo geweest zelf voor hun fakturen moet ge bijna universiteit gedaan hebben : plus min plus terug min
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”