Base alert (waarom?)
Geplaatst: 21 maa 2014, 11:50
Hallo
mijn vriendin , die Base heeft, een formule waarbij ze enkel betaalt wat ze verbruikt (enkel bellen/sms'en, geen data), krijgt volgende sms van +32 486 19 99 99
Dit staat er in
“Budget Alert: je volgende factuur zal meer bedragen dan je abonnementsgeld. Raadpleeg je verbruik, onder Mijn verbruik, in je Klantenzone op Base.be”
zij heeft 2 bedenkingen
1) ik betaal wat ik verbruik, dus sms is niet van toepassing
2) ik wil toch eens gaan kijken op hun website, maar weet mijn wachtwoord niet meer: je kan dan klikken op “wachtwoord vergeten” en dan verschijnt volgende tekst:
“Als je je wachtwoord vergeten bent, vraag je er een nieuw aan door een sms LOGIN <wachtwoord> (vb. LOGIN Jan12345) naar 1912 te sturen. Je wachtwoord bestaat uit minimum acht en maximum zestien karakters en kan uitsluitend letters en/of cijfers bevatten.”
Ik snap dit niet: de login is het gsmnummer…
Weet iemand raad
mijn vriendin , die Base heeft, een formule waarbij ze enkel betaalt wat ze verbruikt (enkel bellen/sms'en, geen data), krijgt volgende sms van +32 486 19 99 99
Dit staat er in
“Budget Alert: je volgende factuur zal meer bedragen dan je abonnementsgeld. Raadpleeg je verbruik, onder Mijn verbruik, in je Klantenzone op Base.be”
zij heeft 2 bedenkingen
1) ik betaal wat ik verbruik, dus sms is niet van toepassing
2) ik wil toch eens gaan kijken op hun website, maar weet mijn wachtwoord niet meer: je kan dan klikken op “wachtwoord vergeten” en dan verschijnt volgende tekst:
“Als je je wachtwoord vergeten bent, vraag je er een nieuw aan door een sms LOGIN <wachtwoord> (vb. LOGIN Jan12345) naar 1912 te sturen. Je wachtwoord bestaat uit minimum acht en maximum zestien karakters en kan uitsluitend letters en/of cijfers bevatten.”
Ik snap dit niet: de login is het gsmnummer…
Weet iemand raad