Base alert (waarom?)

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 29 keer

Hallo

mijn vriendin , die Base heeft, een formule waarbij ze enkel betaalt wat ze verbruikt (enkel bellen/sms'en, geen data), krijgt volgende sms van +32 486 19 99 99
Dit staat er in
“Budget Alert: je volgende factuur zal meer bedragen dan je abonnementsgeld. Raadpleeg je verbruik, onder Mijn verbruik, in je Klantenzone op Base.be”

zij heeft 2 bedenkingen
1) ik betaal wat ik verbruik, dus sms is niet van toepassing
2) ik wil toch eens gaan kijken op hun website, maar weet mijn wachtwoord niet meer: je kan dan klikken op “wachtwoord vergeten” en dan verschijnt volgende tekst:
“Als je je wachtwoord vergeten bent, vraag je er een nieuw aan door een sms LOGIN <wachtwoord> (vb. LOGIN Jan12345) naar 1912 te sturen. Je wachtwoord bestaat uit minimum acht en maximum zestien karakters en kan uitsluitend letters en/of cijfers bevatten.”
Ik snap dit niet: de login is het gsmnummer…

Weet iemand raad
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 685 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

en heb je die sms al verstuurd ? en kreeg je antwoord ?

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 29 keer

ze heeft postpaid-0. Ze wacht nu op antwoord van Base
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
Bedankt: 649 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider

bartman schreef:mijn vriendin , die Base heeft, een formule waarbij ze enkel betaalt wat ze verbruikt (enkel bellen/sms'en, geen data), krijgt volgende sms van +32 486 19 99 99
Dit staat er in
“Budget Alert: je volgende factuur zal meer bedragen dan je abonnementsgeld. Raadpleeg je verbruik, onder Mijn verbruik, in je Klantenzone op Base.be”
Ik heb die ook gekregen (nog maar pas B0) Zie ook hier .
bartman schreef:
“Als je je wachtwoord vergeten bent, vraag je er een nieuw aan door een sms LOGIN <wachtwoord> (vb. LOGIN Jan12345) naar 1912 te sturen. Je wachtwoord bestaat uit minimum acht en maximum zestien karakters en kan uitsluitend letters en/of cijfers bevatten.”
Ik snap dit niet: de login is het gsmnummer…
Je moet een SMS sturen met LOGIN (het woord LOGIN dus) Wachtwoord (het nieuwe paswoord)

Dus SMS naar 1912 met als text LOGIN nieuwpaswoord
Bye, Maurice
https://on4bam.com
on4bam
Moderator
Moderator
Provider

Dit weekend kreeg ik op mijn tablet plots ook weer twee SMSen. Ik zou reeds "10 euro verbruikt hebben". Een uur of twee later al 12.5 Euro.
Ik heb B-0 en krijg dus een factuur, die staat trouwens nog op -11.xx ik hoef dus voorlopig nog niets te betalen. Op de website heb ik 0.96 Euro verbruikt tijdens deze facturatieperiode...

Waar halen ze toch steeds die bedragen die in de SMSen staan? :bang:
Bye, Maurice
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 282 keer

geen idee, ik negeer deze gewoon :-D
Scarlet Loco, OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
StarWing
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 78 keer
Provider

Das gewoon een "bug" in hun systeem. Vroeger waren deze meldingen er niet.
Toen ze ettelijke maanden geleden overgeschakeld zijn, begon ik die meldingen ook al te krijgen (u heeft meer verbruikt dan uw totale ......)
ffe gebeld en das in feite gewoon een waarschuwing.
Als je een B0 hebt heb je maandelijks in princiepe €0 tegoed, elke cent die je er dan over zit heb je dus al meer verbruikt dan in je maandelijkse bundel.

Toegeven, tis wel verschieten de eerste keer dat je dat krijgt.
on4bam
Moderator
Moderator
Provider

StarWing schreef:Als je een B0 hebt heb je maandelijks in princiepe €0 tegoed, elke cent die je er dan over zit heb je dus al meer verbruikt dan in je maandelijkse bundel.
Het probleem is dat de SMS aangeeft dat je 10 en daarna 12.50 Euro verbruikt hebt terwijl het in werkelijkheid om bedragen van minder dan 1 Euro gaat. Is er een reden dat ze zoiets niet fixen? :roll:
Bye, Maurice
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”