Beste,
Kan iemand me even uitleggen wat de prijs is van een BGC Start + TV in een pack met eigen decoder (dus geen huur van een decoder).
Ik heb op de website van BGC gezocht, maar kan er niet uit of dat nu oude prijzen zijn of nieuwe, en wat de korting precies is na de prijsopslag van februari 2014.
Is er iemand die me exact zou kunnen zeggen hoeveel mijn combinatie me zou kosten met de nieuwe prijs?
Alvast bedankt!
Pieter
Wat is de prijs van een pack?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 29 keer
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Internet Start + TV (met decoder) = 45,95 euro
zonder decoder wordt dat dan 37,95 euro.
zonder decoder wordt dat dan 37,95 euro.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
ze gaan u nooit oude prijzen tonen
maar actuele prijzen.
Bij een start zitten er geen kortingrn, enkel maar vanaf comfort

iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
-
- Elite Poster
Interessante prijs in ieder geval.
Heb een 2de handse V4 decoder gekocht via internet voor +/-40 EUR.
Dus ben ik eigenlijk nog goedkoper af dan bij Scarlet (en bellen doe ik toch via VoIP)...
Ik heb mijn formule gevonden voor de volgende tijd denk ik!
Nu enkel nog die 50 EUR installatiekost kwijtgescholden zien te krijgen.
Iemand die weet waar je dat het gemakkelijkst kan verkrijgen? Via een BGC center of via de telefoon?
Heb een 2de handse V4 decoder gekocht via internet voor +/-40 EUR.
Dus ben ik eigenlijk nog goedkoper af dan bij Scarlet (en bellen doe ik toch via VoIP)...
Ik heb mijn formule gevonden voor de volgende tijd denk ik!

Nu enkel nog die 50 EUR installatiekost kwijtgescholden zien te krijgen.
Iemand die weet waar je dat het gemakkelijkst kan verkrijgen? Via een BGC center of via de telefoon?
-
- Elite Poster
Bij een Start zitten er geen kortingen, wat bedoeld u dan? Krijg je geen korting bij het gebruik van een eigen decoder?proximusboyke schreef:ze gaan u nooit oude prijzen tonenmaar actuele prijzen.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
jaweln huurprijs decoder hoef je uiteraard niet te betalen.
Ik bedoelde krijg je geen promokorting.
Ik bedoelde krijg je geen promokorting.
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
mercedes e220 OML
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 605 keer
- Recent bedankt: 2 keer
de vergelijking van lord utopia is correct.
eigen decoder = prijs op de site - 8 euro (dat je normaal dus voor huur zou betalen)
maar die installatiekost "kwijtgescholden" krijgen... das een beetje veel van het goede willen,
en tenzij er een speciale extra promo is (of een of andere verkoper die zichzelf in de voet wil schieten),
zal je dat niet snel zien.
het kan je natuurlijk wel als belofte gegeven worden, maar zie dan maar dat je het op een officieel papier hebt,
en die verkoper op een andere manier kan bereiken dan zijn gsm, want anders zal je vloeken op de eerste factuur.
eigen decoder = prijs op de site - 8 euro (dat je normaal dus voor huur zou betalen)
maar die installatiekost "kwijtgescholden" krijgen... das een beetje veel van het goede willen,
en tenzij er een speciale extra promo is (of een of andere verkoper die zichzelf in de voet wil schieten),
zal je dat niet snel zien.
het kan je natuurlijk wel als belofte gegeven worden, maar zie dan maar dat je het op een officieel papier hebt,
en die verkoper op een andere manier kan bereiken dan zijn gsm, want anders zal je vloeken op de eerste factuur.
-
- Elite Poster
Tja dan bestel ik beter via Astel natuurlijk (15 EUR cashback).
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 605 keer
- Recent bedankt: 2 keer
ik hou persoonlijk zo'n 3de partijen er liever uit... zelfs via astel al genoeg gehoord dat mensen een "foutieve" factuur ontvangen,
en dan krijg je ook
- jij belt belgacom, want het is hun factuur
- zij zeggen "niet onze fout, niet ons probleem" (en ze hebben gelijk)
- jij pissig op belgacom (want de factuur is wél van hun)
- astel (en andere verkopers) zijn ineens onbereikbaar of melden je dat ze niks kunnen doen
niet alleen krijgt belgacom op die manier vaak een slechtere naam dan ze verdienen (al verdienen ze zeker geen pluim),
de klant krijgt een onaangename kast-muur ervaring en frustraties over de facturatie,
en astel (en andere verkopers) lachen eens lekker met hun commissie en jouw miserie, en "helpen" dan de volgende.
het is niet om te zeggen dat het altijd fout gaat, of dat elke verkoper het zo doet, maar de kans is altijd aanwezig,
en meestal vrij groot...
ik snap dan ook niet waarom er nog zoveel mensen intekenen op abbo's van belgacom of telenet via een verkoper,
ipv via de officiele klantendienst / website / verkooppunt (en dan bedoel ik de TN en BGC centers, niet de partners)
iedereen klaagt altijd steen en been over het kastje <=> muur syndroom, en toch slagen nog zoveel mensen erin zélf een muur neer te zetten naast dat kastje!
en dan krijg je ook
- jij belt belgacom, want het is hun factuur
- zij zeggen "niet onze fout, niet ons probleem" (en ze hebben gelijk)
- jij pissig op belgacom (want de factuur is wél van hun)
- astel (en andere verkopers) zijn ineens onbereikbaar of melden je dat ze niks kunnen doen
niet alleen krijgt belgacom op die manier vaak een slechtere naam dan ze verdienen (al verdienen ze zeker geen pluim),
de klant krijgt een onaangename kast-muur ervaring en frustraties over de facturatie,
en astel (en andere verkopers) lachen eens lekker met hun commissie en jouw miserie, en "helpen" dan de volgende.
het is niet om te zeggen dat het altijd fout gaat, of dat elke verkoper het zo doet, maar de kans is altijd aanwezig,
en meestal vrij groot...
ik snap dan ook niet waarom er nog zoveel mensen intekenen op abbo's van belgacom of telenet via een verkoper,
ipv via de officiele klantendienst / website / verkooppunt (en dan bedoel ik de TN en BGC centers, niet de partners)
iedereen klaagt altijd steen en been over het kastje <=> muur syndroom, en toch slagen nog zoveel mensen erin zélf een muur neer te zetten naast dat kastje!
-
- Elite Poster
Wist niet dat er zoveel problemen/klachten zijn over Astel.
Op de website van Astel staat er dat zij de cashback regelen (dus bij BGC krijg je geen korting), maar Astel stort jou geld op je rekening.
Zo kan ik toch opmaken op basis van documenten/gegevens op de website van Astel. Dus eigenlijk heb je ivm de cashback met BGC niets te maken...
BGC en andere telecomproviders werken dit natuurlijk wel in de hand om dmv externe partijen hun producten aan de man te brengen!
Het is ergens onlogisch dat indien je via BGC besteld, je minder korting zou krijgen dan door middel van een externe partij.
Op de website van Astel staat er dat zij de cashback regelen (dus bij BGC krijg je geen korting), maar Astel stort jou geld op je rekening.
Zo kan ik toch opmaken op basis van documenten/gegevens op de website van Astel. Dus eigenlijk heb je ivm de cashback met BGC niets te maken...
BGC en andere telecomproviders werken dit natuurlijk wel in de hand om dmv externe partijen hun producten aan de man te brengen!
Het is ergens onlogisch dat indien je via BGC besteld, je minder korting zou krijgen dan door middel van een externe partij.