Het is voor persoonlijk gebruik en/of kleine bedrijven.
[

In welke winkel kan men deze soort hardware kopen?qless schreef:Ik gebruik daar een Alix 3d bordje voor
Dus als de poorten op de router zichzelf bevinden kan je meer aanpassingen per poort doen neem ik aan?krisken schreef:Daarmee kan je identiek hetzelfde, gewoon minder poorten
RB750 = 5x ethernet
Wat vond je niet deftig? Heeft het zaken geblokkeerd die niet geblokkeerd moesten worden?krisken schreef:Ik heb vroeger zelf gewerkt met pfsense en vond die antivirus toch niet zo deftig eerlijk gezegd... Maar dat even terzijde...
Okkrisken schreef:Klopt, als alles zich bevind op de router zelf kan je meer aanpassingen doen.
Als je echt goede content en virus filtering wil (trouwens op welke protocollen allemaal) dan ga je stevig moeten betalen vrees ik (en dan kom je er niet met 200 a 300 euro... tenzij voor je jaarlijkse licentie kost).krisken schreef:Ik heb vroeger zelf gewerkt met pfsense en vond die antivirus toch niet zo deftig eerlijk gezegd...
Wat bedoel je met echt goede?r2504 schreef:Als je echt goede content en virus filtering wil
Bij een echt goede zou je in theorie niets meer op je PC moeten hebben... maar ik denk niet dat je dat risico wil nemen (zelfs niet met een "goede"). In dat opzicht vraag ik me gewoon af of anti-virus of een firewall z'n geld waard is ?jos123 schreef:Wat bedoel je met echt goede?
Inderdaad mooi met kleuren en al! Jammer dat niet iedereen zo netjes bezig is (zie foto).krisken schreef:En mooi afgewerkt
krisken schreef:begin maart gaan we hier met een bende
Inderdaad als je al die zaken zoals snort av enz wil gaan draaien dan is eigenlijk een alix bord verre van toereikend, dan kan je beter een miniitx systeem bouwen, .. ééntje met meerdere poorten, .. en zelf een router bouwen.krisken schreef:Ik heb vroeger zelf gewerkt met pfsense en vond die antivirus toch niet zo deftig eerlijk gezegd... Maar dat even terzijde...
Klopt, als alles zich bevind op de router zelf kan je meer aanpassingen doen.