Hi,
Vrijdag17/01 om 14:52 heb ik bij EDPnet een ticket geopend en op dit ogenblik staat de status nog steeds op "ToDo" dus nog steeds ongelezen. Ik kan moeilijk aannemen dat ze daar nog nieuwjaar aan't vieren zijn Na drie dagen niet eens respons dat het ticket gezien is lijkt mij niet direct klantvriendelijk.
Hoe lang duurt een antwoord op een ticket bij EDPnet?
- on4bam
- Moderator
- Berichten: 6564
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: 127.0.0.1 of elders
- Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
- Bedankt: 643 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Ondertussen een "antwoord" na even "porren" op Twitter. Helaas maar een half antwoord.
Concreet. Ik zou i.p.v. mijn discoverylijn telefonie van EDPnet nemen.
Ik krijg nu antwoord dat dat €10/maand is. OK dat staat op de website.
Ik vraag of men telefonie kan laten ingaan op dezelfde dag als mijn internetabo (zelfde facturatiedatum). Geen antwoord.
Concreet. Ik zou i.p.v. mijn discoverylijn telefonie van EDPnet nemen.
Ik krijg nu antwoord dat dat €10/maand is. OK dat staat op de website.
Ik vraag of men telefonie kan laten ingaan op dezelfde dag als mijn internetabo (zelfde facturatiedatum). Geen antwoord.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Uit ervaring kan ik je zeggen dat ze alles op één factuur krijgt steeds. Dus je krijgt éénmaal een aparte factuur (pro rata)
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- on4bam
- Moderator
- Berichten: 6564
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: 127.0.0.1 of elders
- Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
- Bedankt: 643 keer
- Recent bedankt: 6 keer
OK, ik zie wel wat ze antwoorden. Daarna mogen ze het nr porteren.
PS. Weer betere info op UB dan rechtstreeks van de bron. Tijd dat de providers UB eens serieus gaan sponsoren
PS. Weer betere info op UB dan rechtstreeks van de bron. Tijd dat de providers UB eens serieus gaan sponsoren

Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- on4bam
- Moderator
- Berichten: 6564
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: 127.0.0.1 of elders
- Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
- Bedankt: 643 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Vanmorgen om 8:11 was mijn ticket al beantwoord en na een reply van mij is de nummerportering ook al in gang gezet.. Het gaat vooruit, het gaat ontzettend goed vooruit
Ik hoop dat ze nu andere tickets niet te lang laten wachten omdat ze het mijne zo vlug behandelen, dat was ook niet de bedoeling natuurlijk. Ieder op zijn beurt is goed genoeg

Ik hoop dat ze nu andere tickets niet te lang laten wachten omdat ze het mijne zo vlug behandelen, dat was ook niet de bedoeling natuurlijk. Ieder op zijn beurt is goed genoeg

Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com