Heeft er soms nog iemand 2 identieke latjes van 1Gb ddr400 geheugen die mits een kleine vergoeding weg mogen dan kun je me er een groot plezier mee doen. Dit voor het in stand houden van een "oude" pc specifiek om win xp op te draaien daar ik dit voor bepaalde doeleinden absoluut nodig heb.
Laat gerust weten wat je hebt!!
2x1Gb ddr400
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 26 keer
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Ik ken dat probleem, einde productie kosten die latjes veel geld.
Kan je geen virtuele machine gebruiken met Windows XP voor jouw doeleinden?
Kan je geen virtuele machine gebruiken met Windows XP voor jouw doeleinden?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Pro Member
Dag Jan007, ok dat is goed voor mij ik ben van Dendermonde dus kan ik er persoonlijk om komen.Jan007 schreef:Heb er hier 4 van 1 Gb liggen, voor 10 € (verz. excl.) zijn ze van u.
Kun je me in pm aub je gsm of telefoon nr eens doorgeven dan kan ik je bellen om af te spreken.
Voor alle andere mensen die gereageerd hebben, alvast bedankt voor jullie positieve reacties en aanbiedingen maar zoals jullie kunnen vaststellen zal ik waarschijnlijk gered zijn door de aanbieding van Jan007.
Nog ter info: het gebruik van een virtuele xp is niet mogelijk voor de toepassingen die ik wil gebruiken het moet een "echte" xp machine zijn met o.a. nog seriële poorten enz.
Nogmaals bedankt voor al jullie reacties en Jan007 ik wacht op je pm
Wim
-
- Pro Member
Oeps ik heb zopas maar naar de foto van het geheugen gekeken en zie nu dat het ECC type is. Dit wordt spijtig genoeg niet ondersteund op het bordje dat ik hier heb. Dus Jan007 je hoeft me niet meer te contacteren want spijtig genoeg kan ik het door jou aangeboden geheugen toch niet gebruiken omdat het ECC is.
toch bedankt voor je aanbod, maar ik zal dus verder moeten zoeken.
mvg.
Wim
toch bedankt voor je aanbod, maar ik zal dus verder moeten zoeken.
mvg.
Wim
-
- Pro Member
Aan allen die nog geheugen hebben aangeboden, bedankt maar ik ben ondertussen reeds geholpen het geheugen is reeds onderweg.
mvg.
Wim
mvg.
Wim