Fietsendrager Thule Rideon 9503 voor 3 fietsen op trekhaak.
-http://www.thule.com/nl-nl/be/products/ ... 3-_-950300
-Inclusief omvormingsstekker 13 naar 7 polig stopcontact (http://www.thule.com/nl-nl/be/products/ ... 7-_-990700)
-3 jaar oud, als nieuw: slechts af en toe gebruikt en steeds opgeborgen in garage
-reden verkoop: vader heeft nieuwe bedrijfswagen zonder trekhaak
-louter ter info: laagst gevonden nieuwprijs 210€ + 15€ omvormingsstekker (amazon, verbeter mij indien nodig)
Startprijs: 120€, opbod minimum 5€. Afsluiting na 48 uur zonder hoger bod.
Meeneemprijs: 160€
Te bekijken/af te halen in Heverlee (net buiten de ring van Leuven).
Levering kosteloos regio Leuven-Hasselt en kort rond de E314-E313 tussen die steden.
Thule Rideon 9503 (3 fietsen op trekhaak)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 156 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Wegens 48u geen enkele reactie word het ook te koop aangeboden op kapaza en 2ehands.be
Ik laat hem hier ook nog even openstaan en post de link naar de biedingssites eens ik daar wel reactie gekregen zou hebben.
Ik laat hem hier ook nog even openstaan en post de link naar de biedingssites eens ik daar wel reactie gekregen zou hebben.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
Je prijs varieert wel nogal...
Is't nu 160, 120 of 100?
Moest hij nog eens zakken in prijs, laat hier zeker ook iets weten, 100 is net iets boven hetgeen ik eraan zou willen geven (gezien ik 'm maar 1 a 2 keer per jaar zou gebruiken).
Is't nu 160, 120 of 100?

-
- Elite Poster
link 2ehands.be
link kapaza
In't kort:
bieden mag vanaf 100€ (onder minimusprijs is er echter geen vaste afsluitdatum of zekerheid van verkoop)
Minimumprijs is ongewijzigd 120€
Meeneemprijs is ongewijzigd 160€
Bij kapaza kan je enkel kiezen voor vaste prijs of bieden vanaf. Daar staat dus "bieden vanaf 100€" als je hem zoekt, in zoekertje zelf staat da 120€ doorstreept omdat kapaza dit zo behandeld als je eerst bieden vanaf 120€ had ingesteld en dit achteraf wijzigt.
Bij 2ehands.be kan je wel een prijs instellen en alsnog biedingen vanaf een bepaald bedrag toelaten. Daar staat dus als je hem zoekt "100€", in zoekertje zelf staat daarbuiten ook "bieden vanaf 100€".
Excuses voor de mogelijke verwarring, dit is echter het gevolg van de beperkte instelmogelijkheden van zulke verkoopssites & de manier waarop ze dan omgaan met het weergeven van deze gegeven. Daarom ook mijn voorkeur voor verkoop via dit forum.
De enige wijziging momenteel is aldus de mogelijkheid "bieden vanaf" maar dit zonder zekerheid van verkoop als dit onder de minimumprijs is.
link kapaza
In't kort:
bieden mag vanaf 100€ (onder minimusprijs is er echter geen vaste afsluitdatum of zekerheid van verkoop)
Minimumprijs is ongewijzigd 120€
Meeneemprijs is ongewijzigd 160€
Bij kapaza kan je enkel kiezen voor vaste prijs of bieden vanaf. Daar staat dus "bieden vanaf 100€" als je hem zoekt, in zoekertje zelf staat da 120€ doorstreept omdat kapaza dit zo behandeld als je eerst bieden vanaf 120€ had ingesteld en dit achteraf wijzigt.
Bij 2ehands.be kan je wel een prijs instellen en alsnog biedingen vanaf een bepaald bedrag toelaten. Daar staat dus als je hem zoekt "100€", in zoekertje zelf staat daarbuiten ook "bieden vanaf 100€".
Excuses voor de mogelijke verwarring, dit is echter het gevolg van de beperkte instelmogelijkheden van zulke verkoopssites & de manier waarop ze dan omgaan met het weergeven van deze gegeven. Daarom ook mijn voorkeur voor verkoop via dit forum.
De enige wijziging momenteel is aldus de mogelijkheid "bieden vanaf" maar dit zonder zekerheid van verkoop als dit onder de minimumprijs is.
-
- Elite Poster
Correctie van gedeelte hierboven in het vet/onderstreept:
Code: Selecteer alles
Bij 2ehands.be kan je wel een prijs instellen en alsnog biedingen vanaf een bepaald bedrag toelaten. Daar staat dus als je hem zoekt "[b][u]100€[/u][/b]", in zoekertje zelf staat daarbuiten ook "bieden vanaf 100€".
-
- Elite Poster
Dat is je goed recht natuurlijk, ik raad je in dat geval echter aan de komende 2-3 maanden je aankoop te doen. Eens (bijna) lente schieten de gemiddelde verkoopprijzen van fietsendragers op tweedehandssite's de lucht in (zelf ondervonden toen ik zelf een rek zocht voor mijn wagen 2 jaar geleden). Helaas zou mijn madam graag zo snel mogelijk het rek uit de garage hebben, maar nu ook weer niet aan elke prijs natuurlijk.
+- de helft van de nieuwprijs is voor een slechts 3 jaar oud thule product is doorgaans een koopje. Voor universele zaken zoals dit althans, een fietsenrek dat enkel op bepaalde type's wagen past is een heel andere zaak. Het is iets wat niet echt stuk kan gaan waarvoor nieuw beter is ivm garantie. Voor universele zaken zoals dit althans, een fietsenrek dat enkel op bepaalde type's wagen past is een heel andere zaak. Het is voor mijn part vooral het verkeerde seizoen waardoor het rek niet echt snel gaat online momenteel
Moest ik mijn gedacht (prijs) wijzigen dan zie je het wel
+- de helft van de nieuwprijs is voor een slechts 3 jaar oud thule product is doorgaans een koopje. Voor universele zaken zoals dit althans, een fietsenrek dat enkel op bepaalde type's wagen past is een heel andere zaak. Het is iets wat niet echt stuk kan gaan waarvoor nieuw beter is ivm garantie. Voor universele zaken zoals dit althans, een fietsenrek dat enkel op bepaalde type's wagen past is een heel andere zaak. Het is voor mijn part vooral het verkeerde seizoen waardoor het rek niet echt snel gaat online momenteel

Moest ik mijn gedacht (prijs) wijzigen dan zie je het wel

-
- Elite Poster
update: bod 100€ ontvangen op tweedehands.be
louter ter extra info: een andere verkoper bied al wat langer een identiek artikel aan met biedingen tot 140€ intussen Mijn minimumprijs van 120€ blijkt dan toch niet overdreven.
louter ter extra info: een andere verkoper bied al wat langer een identiek artikel aan met biedingen tot 140€ intussen Mijn minimumprijs van 120€ blijkt dan toch niet overdreven.
-
- Elite Poster
update: bod 2dehands.be 110€ (hierna verwijderde de persoon die 100€ bood zijn bod, irritant websites die zulke praktijken toelaten, exact waarom ik het eerst hier tracht steeds)
zonder een hoger bod hier of elders sluit ik maandag 20/01/2014 23u59 de bieding af
, vanaf een bod van 120€: alsluiting zonder overbod na 48u zoals vermeld in startpost.
zonder een hoger bod hier of elders sluit ik maandag 20/01/2014 23u59 de bieding af