Gisteren 06/01 komt men bij mijn broer Telenet digitale tv en telefoon installeren.
De technieker kan echter niet in de verdeelkast om de filter te verwijderen en vertrekt. De binneninstallatie is dan half afgewerkt.
Hij verzekert dat er binnen de 2 uur iemand anders komt om de filter te verwijderen en de installatie af te werken.
Om 15 uur is er nog niemand en ik besluit te bellen naar Telenet.
Daar krijg ik te horen dat het zeker nog in orde komt, want de techniekers werken tot 18 uur.
Iets na 18 en geen technieker, bel ik terug.
Ik leg alles nog eens uit, word om de haverklap in de wacht gezet en uiteindelijk krijg ik te horen dat de filter op 07/01 zal verwijderd worden.
Er moet echter een nieuwe afspraak gemaakt worden om de binneninstallatie af te werken en dat kan pas morgen.
Dus vandaag 07/01 bel ik terug. Opnieuw heel het verhaal gedaan, opnieuw verschillende malen in de wacht.
Het probleem met de filter zal vandaag worden opgelost, maar wanneer de binneninstallatie zal afgewerkt worden...
Blijkbaar is het aardsmoeilijk om een nieuwe afspraak te maken. De operator zou mij daarvoor nog terugbellen.
Ik koester geen hoop en denk vanavond zelf nog maar eens terug te bellen.
Prachtige service van onze kabelmonopolist toch...
Aansluiting telenet digitale tv en telefoon
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Wel bizar dat men een binnen installatie niet afwerkt omdat men het filter niet kan verwijderen ?