Ik weet niet of dit onderwerp hier thuishoort ( zoniet zal men het wel verwijderen denk ik )
Er bestaan veel meer VOIP providers dan hier besproken is. Men kan via het web natuurlijk alles opzoeken maar het is niet eenvoudig om ze allemaal te vergelijken.
Ik geef nogmaals een website door die men best eens van nabij bekijkt . Het is niet omdat het een onbekende is dat men zich moet laten afschrikken.
veel VOIP providers veranderen om de haverklap de voorwaarden en dat maakt het vergelijken nog moeilijker.
Onderstaande VOIP provider ( en ik heb geen commerciele belangen erin ) is reeds langer aktief dan deze userbase bestaat en heeft nog steeds prima voorwaarden.
www.webphone.com
VOIP providers
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 133 keer
Die provider heeft serieus de trein gemist. Geen Sip-devices, alleen pc2phone en calling card.
En dan nog duurder dan eender wie: 0,26 $/min naar gsm in België.
Misschien dat de Portugezen erin trappen, maar wij niet.
En dan nog duurder dan eender wie: 0,26 $/min naar gsm in België.
Misschien dat de Portugezen erin trappen, maar wij niet.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Je hebt twee berichten op je teller staan. En reeds 2 keer vonden we dezelfde link terug in je berichten. Dat noem ik persoonlijk spam. Met of zonder persoonlijke belangen.
En zoals reeds terecht opgemerkt : je bent hier op een vrij technisch forum (wat je waarschijnlijk wel wist aangezien je ongetwijfeld eerst wat topics hebt doorlezen voor je reclame begon te maken?), dus dan weet je meteen dat je met dergelijke producten hier geen kans maakt...
En zoals reeds terecht opgemerkt : je bent hier op een vrij technisch forum (wat je waarschijnlijk wel wist aangezien je ongetwijfeld eerst wat topics hebt doorlezen voor je reclame begon te maken?), dus dan weet je meteen dat je met dergelijke producten hier geen kans maakt...
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 605 keer
- Recent bedankt: 2 keer
ook leuk: ze doen niet eens de moeite om hun copyright te updaten, zitten nog vast in 2007.
dan ook, LDA ... van welk land is dat een bedrijfsvorm?
en, last but not least: "All calls are rounded up to the nearest whole minute and billed in one-minute increments" - zelfs de fixed telephony providers doen het beter dan "webphone"
dan ook, LDA ... van welk land is dat een bedrijfsvorm?
en, last but not least: "All calls are rounded up to the nearest whole minute and billed in one-minute increments" - zelfs de fixed telephony providers doen het beter dan "webphone"

-
- Starter
Gezien de reakties zal dit dan mijn laatste reaktie zijn op dit forum.
Ik meen vooroordelen te zien en weinig echte technisch gefundeerde reakties. Ik laat het aan de de lezer over om te oordelen over deze reakties.
Het was inderdaad mijn tweede berricht omdat mijn eerste er door de moderator meteen af werd genomen als zijnde spam of publiciteit.
Het was enkel de bedoeling om erop te wijzen dat er nog andere providers zijn dan wat hier besproken is.
Ik had geenszins de bedoeling om deze provider als de beste af te schilderen ENKEL om informatie te geven over de provider.
Er zijn er meteen al die mijn technische kennis betwijfelen aan de hand van de door nij gegeven informatie ! of het al dan niet aan hun verwachtingen beantwoorden van die informatie !
Dat is niet echt een forum waar ik mij thuisvoel.
Proficiat !
Ik meen vooroordelen te zien en weinig echte technisch gefundeerde reakties. Ik laat het aan de de lezer over om te oordelen over deze reakties.
Het was inderdaad mijn tweede berricht omdat mijn eerste er door de moderator meteen af werd genomen als zijnde spam of publiciteit.
Het was enkel de bedoeling om erop te wijzen dat er nog andere providers zijn dan wat hier besproken is.
Ik had geenszins de bedoeling om deze provider als de beste af te schilderen ENKEL om informatie te geven over de provider.
Er zijn er meteen al die mijn technische kennis betwijfelen aan de hand van de door nij gegeven informatie ! of het al dan niet aan hun verwachtingen beantwoorden van die informatie !
Dat is niet echt een forum waar ik mij thuisvoel.
Proficiat !
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik laat uw topic deze keer wel staan. Kunt u echter enkele argumenten geven waarom deze provider beter zou zijn dan de anderen? Hun prijs lijkt niet meteen aantrekkelijk op het eerste zicht.
[
Post made via mobile device ]
[

-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Bye 

VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Toch nog even dit. De forumleden hier zijn inderdaad nogal straight to the point. De meesten hier appreciëren dat wel. Je moet je misschien niet op de eerste impressie baseren.
[
Post made via mobile device ]
[

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 43 keer
Van mij helaas ook geen technisch gefundeerde post, wel een financieel gefundeerde post... Als ik VOIP bel wil ik op z'n minst dat het goedkoper is dan vaste telefonie en zeker dan mobile telefonie. En hier zijn we dan al einde verhaal... En als ik dan ook nog alleen via pc kan bellen...
Voila, een post zonder vooroordelen.
Voila, een post zonder vooroordelen.
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 605 keer
- Recent bedankt: 2 keer
euhm, ok, laat ons dan eens "technisch gefundeerde reaCties" geven:anonymous2 schreef: Ik meen vooroordelen te zien en weinig echte technisch gefundeerde reakties.
- je zegt "voip provider", ik zie enkel "slechte skype kloon" : je kan enkel vanaf je pc bellen, dus niet met een VOIP toestel.
- het is een bedrijf uit portugal, dat zijn website copyright duidelijk niet meer update
- hun "great calling rates" zijn bijzonder belachelijk te noemen: 26 dollarcent / minuut, betalend per minuut en naar boven afgerond. een gesprek van 1 minuut 10 kost je dus 38 eurocent.
ter vergelijking: als we de classic lijn van belgacom nemen, kost een oproep van diezelfde duur -en als we ook afronden naar boven- je 24 eurocent...
- je kan geen credit betalen via bancontact of overschrijving
- ze vermelden de prijzen niet in euro, dus hoe zit het met conversie dollar/euro ?
- je kan geen belgisch nummer bij hen hebben
Ik zou het dus in de eerste plaats al geen VOIP provider noemen, in de 2de plaats geen competitieve provider, en in de 3de plaats, als je technisch wil:
voor zover ik op een paar minuten gevonden heb, zijn ze niks meer of minder dan een reseller van de net2phone diensten, http://www.n2p.com
(weliswaar blijkbaar met iets lagere callingrates, but still...
graag gedaananonymous2 schreef:Proficiat !