Ze had nu net voor haar pensioen graag haar interieur vernieuwd en zou dus ook graag die bak uit de weg willen hebben. Vervangen door een gewone modem (klein en onopvallend ...)
Ze neemt digitale tv, vaste telefonie en internet af bij Telenet ...
Het antwoord van Telenet is zowel via telefoon als via twitter negatief.
Telenet Telenet
@Telenet
De installatie wordt enkel aangepast wanneer deze de geleverde service niet kunnen geven. Bij jou is dit niet het geval. ^CH
Als je een pak geld wilt op tafel leggen zou men het wel doen ... Eerst was het 85 Euro en na nog een twitter vraag voor meer duidelijkheid bleek het toch een stuk meer te worden ...
Iemand een idee hoe die mevrouw kan geholpen worden, op een zo goedkope manier! Zou mijns inziens toch getuigen van klantvriendelijkheid dat men bij iemand die reeds meer dan 10 jaar trouwe klant is, dit gratis zou doen. Of toch voor een schappelijke prijs, wat Telenet voorstelt trekt er volgens mij echt niet op.Telenet Telenet
@Telenet
De € 85 betreft het eerste half uur en de analyse. Voor elk volgend half uur zal € 25 worden aangerekend. ^CH