Als test heb ik zo eentje nodig.
Tis te zot om daarvoor ergens een nieuwe te kopen die ik misschien toch niet ga nodig hebben.
micro Sd kaartje van ~1gb
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Waarom een kaartje van 1 gb als ik vragen mag?
Je hebt vaak toestellen waar de op het moment dat de handleiding geschreven is, het grootste kaartje dat op die moment op de markt (en getest) is gebruiken, dus dat is niet noodzakelijk het grootst mogelijke kaartje.
Ben je op zoek naar een kaartje dat SPI ondersteunt?
Dat zou geen garantie zijn dat dit (optioneel) protocol in elk micro kaartje zit.
Op ebay kan je er vinden voor een euro of 4.
Je hebt vaak toestellen waar de op het moment dat de handleiding geschreven is, het grootste kaartje dat op die moment op de markt (en getest) is gebruiken, dus dat is niet noodzakelijk het grootst mogelijke kaartje.
Ben je op zoek naar een kaartje dat SPI ondersteunt?
Dat zou geen garantie zijn dat dit (optioneel) protocol in elk micro kaartje zit.
Op ebay kan je er vinden voor een euro of 4.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
- Bedankt: 78 keer
tgaat hem niet om de grootte. Tis dat ik een oude smartphone wil gebruiken als laptimer, maar die app heeft een sd-ke nodig.
Dus al ist 32mb, tzal nog genoeg zijn bij wijze van spreken.
Kheb ooit eens een 8gb sd-ke gekocht op DX, en dat werkt niet, daarmee dat ik het hier vraag.
Dus al ist 32mb, tzal nog genoeg zijn bij wijze van spreken.
Kheb ooit eens een 8gb sd-ke gekocht op DX, en dat werkt niet, daarmee dat ik het hier vraag.