Hoi;
Ik overweeg om edpnet telephony aan te schaffen en zou graag mijn belgacom twist 392 aan mijn fritzbox 7390 koppelen is dit mog elijk?
De twist is nog maar enkele maanden oud en zou het zonde van mijn centen vinden moest ik weeral in mijn buidel te moeten tasten.
;Mvg
Fritzbox en twist 392
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Een twist 392 is één DECT handset en een DECT basis station met een analoge telefoon aansluiting.
Je kan dit toestel dus altijd gebruiken, waar je een analoge telefoonaansluiting hebt.
In het geval van de FritzBox zijn er 2 mogelijkheden om jouw toestel aan te sluiten:
Je kan dit toestel dus altijd gebruiken, waar je een analoge telefoonaansluiting hebt.
In het geval van de FritzBox zijn er 2 mogelijkheden om jouw toestel aan te sluiten:
- 1) ofwel sluit je de DECT basis aan op één van de analoge telefoonuitgangen van de FritzBox (FON1 of FON2)
2) ofwel registreer je de DECT handset direct op de fritzBox. In dit geval gebruik je dus de basis van de Twist enkel nog als laad station.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- Ed Egnal
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 1 keer
Hoi
Bedankt alvast voor uw reacties bestaat hier al ergens een how to van want in de fritzbox is enkel een Duitse handleiding en ik ben niet echt technische aangelegd
stap voor stap iets invullen lukt me nog wel :
De eerste optie zal gewoon inloggen zijn denk - lees hoop - ik maar de 2 de optie lijkt me interessanter.
;Mvg
Bedankt alvast voor uw reacties bestaat hier al ergens een how to van want in de fritzbox is enkel een Duitse handleiding en ik ben niet echt technische aangelegd

stap voor stap iets invullen lukt me nog wel :

De eerste optie zal gewoon inloggen zijn denk - lees hoop - ik maar de 2 de optie lijkt me interessanter.
;Mvg
;Mvg Ed.
Provider:EDPNET fiber
Modem/Router:Fritz!Box 7460
Tv:Tvv Mut@nt HD 51 Astra 1,2en 3
Gsm Digi & MV
Provider:EDPNET fiber
Modem/Router:Fritz!Box 7460
Tv:Tvv Mut@nt HD 51 Astra 1,2en 3
Gsm Digi & MV