Haperingen geluid en beeld wanneer teruggespoeld

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15162
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1684 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Ik heb sinds meerdere dagen een bizar probleem. Wanneer we gewoon TV kijken, is er geen enkel probleem. Wanneer we pauzeren of terugspoelen, en dan gewoon kijken dan zijn er om de 30 seconden min of meer haperingen zowel in geluid als artefacten in het beeld. Heel storend uiteraard! Ik heb een v4 decoder, met TV replay in beta test. Ik heb al eens de decoder gans gereset (met de back, menu en ok - knop). Helpt niet, zelfde probleem.

Zou het kunnen dat de decoder kapot is? Kan ik iets anders nog proberen? Iemand anders met gelijkaardige problemen? Kan het gelinkt zijn aan de TV replay beta test?
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4331
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

staat je harde schijf mss bijna vol,
anders ook de modem eens rebooten
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15162
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1684 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

HDD zou bijna vol kunnen zijn maar dan moet hij normaal zelf plaats maken... Hoe kan ik deze snel leger maken, ipv één voor één dingen weg te doen?
schneider
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 24 mei 2011, 00:10
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 35 keer

Er is een software bug waarbij haperingen in geluid en beeld voorkomen . soms helemaal geen geluid.
Als het over deze bug gaat dan moet je uw beeldinstelling vast op 720p zetten in menu van decoder. Hopelijk is het dan in orde.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4331
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

Is die bug dan gekomen tesamen met de V4 software update van november laatstleden ?
schneider
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 24 mei 2011, 00:10
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 35 keer

Dit is al een oudere bug die op alle decoders kon optreden. Toch was deze bug zeer zeldzaam en kwam die bijna nooit voor.
Die bug is normaal opgelost.(niet 100% zeker) Maar aangezien er net een nieuwe software voor tv replay is, kan het zijn dat deze bug terug aanwezig is.
Met testen kan je niets verkeerd doen ...
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4331
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

Ok, in ieder geval ik heb het nog niet voor gehad en maar best ook zeker :wink:
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15162
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1684 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

De verschillende suggesties getest en niks hielp. Bgc gebeld,d heel correcte man aan de telefoon heeft me een nr gegeven om om te wisselen. In bgc boetiek nieuwste versie gevraags n v5 gekregen. Heel performant, ik en vooral de vrouw tevreden. Goeie service zoals gewoonlijk. Dank je Bgc.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”