Beste lezers.
Ik heb op06-12-2013 voor 29.56€ bel tegoed betaald op rek nr BE88001526240941
Ik heb hun hierover ge mailt en krijg van hun een ander rek nr als ik op bovengenoemde datum heb gekregen.
Hun antwoorden zijn niet te begrijpen en slecht geschreven.
hoe kan ik hun antwoord hier op het forum laten zien.
Ik heb al schermafdrukken gemaakt.
Hoe krijg ik mijn bel tegoed terug.
Welke voip provider is gemakelijker in het gebruik.
Bedank alvast voor uw hulp.
probleem met voipbuster beltegoed
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
- Bedankt: 1199 keer
- Recent bedankt: 4 keer
VOIP Buster ziet er een betamax kloon uit.
Ik heb enkel ervaring met FreeVOIPDeal en FreeCall.
Bij beide kan je rechtstreeks betalen met Bancontact, Paypal, ... en is het belkrediet letterlijk meteen opgeladen.
Hoe kan je uw geld terugkrijgen?
De rekening die je geeft is van BNPParibasFortis (BE88 0015 2624 0941). Als je uw geld niet krijgt, kan je klacht indienen bij BNP Paribas Fortis en bij de politie.
Meer details op de site van DeTijd.
Ik heb enkel ervaring met FreeVOIPDeal en FreeCall.
Bij beide kan je rechtstreeks betalen met Bancontact, Paypal, ... en is het belkrediet letterlijk meteen opgeladen.
Hoe kan je uw geld terugkrijgen?
De rekening die je geeft is van BNPParibasFortis (BE88 0015 2624 0941). Als je uw geld niet krijgt, kan je klacht indienen bij BNP Paribas Fortis en bij de politie.
Meer details op de site van DeTijd.
Een ander verhaal is het als u of ik, als particulier, een bedrag per vergissing overschrijven naar een foute rekening. Hetzelfde geldt voor een bedrijf dat een verkeerde overschrijving uitvoert. “In dat geval geldt voor de bank in het principe dat een overschrijving onherroepelijk is”, legt Renders uit.
Merkt u dat u een verkeerde overschrijving heeft uitgevoerd, contacteer dan zo snel mogelijk uw bankier. Hij zal dan contact opnemen met de bank van de tegenpartij. Die bank zal vervolgens de rekeninghouder verzoeken het verkeerd ontvangen bedrag terug te storten.
Als u geluk heeft, dan handelt de krijger te goeder trouw en zal hij het bedrag terugstorten. Maar zelfs als hij niet zo eerlijk is, bent u het geld niet definitief kwijt. U kan het geld toch nog terugvorderen op basis van de 'onverschuldigde betaling'. Dat houdt in dat wanneer iemand iets ontvangen heeft dat hem of haar niet verschuldigd is, dat de persoon in kwestie dat moet teruggeven aan diegene van wie hij het ontvangen heeft. "Als de persoon die het geld gekregen heeft het zover drijft dat u genoodzaakt bent om hem te dagvaarden om de verkeerd gestorte som terug te vorderen, dan zal hij die procedure voor de rechtbank op basis van dat principe zeker verliezen. In dat geval zal hij ook een vergoeding moeten betalen voor de kosten die aan de procedure verbonden zijn", legt advocaat Elfri De Neve uit.
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Je verhaal is niet duidelijk. Waar had je het oorspronkelijk rekeningnr gevonden? Is dat soms van een reseller? Je kan de mailuitwisseling met voipbuster gewoon kopiëren en plakken. Tekst selecteren, bewerken, kopiëren en hier op het forum in je antwoord bewerken, plakken.
Beste Goztow.
Ik heb op 06-12-2013 beltegoed overgemaakt op het door mij eerder genoemde rekeningnummer van pnb pribas.
Ik heb dit nr als volg gevonden.
Ik heb op het scherm van voipbuster op start geklikt vervolgens op klik hier om naar uw persoonlijke pagina te gaan
Daar heb ik de instructies verder op gevolgd daar is alles in het Engels wat ik zeer slecht begrijp.
Daar heb ik het bewuste rek nr gevonden.
Ik heb klacht ingediend bij pnb paribas.
Ze hebben niet terugbetaald.
Ik durf niet naar de politie te gaan.
Ik ben bang dat voipbuster mij uitsluit.
Dan zit ik zonder tel.
Ik ben buitenlander en moet veel met mijn buitenlandse fam bellen.
Ik bergrijp de taal in Belgie niet voor 100% en het Engels voor maar 1%.
De fouten kunnen dus bij mij zijn.
Ik kan ook geen andere voip nemen vanwege de taal problemen.
Duits is de taal die ik voor 100% begrijp.
Daar kan ik nergens mee heen hier.
Ik heb inmiddels beltegoed gekocht op een ander nr van voipbuster dit is gegaan.
Dus ik laat ze het geld maar houden.
Is er een voip die makelijker is voor mijn taalprobleem.
Ik heb op 06-12-2013 beltegoed overgemaakt op het door mij eerder genoemde rekeningnummer van pnb pribas.
Ik heb dit nr als volg gevonden.
Ik heb op het scherm van voipbuster op start geklikt vervolgens op klik hier om naar uw persoonlijke pagina te gaan
Daar heb ik de instructies verder op gevolgd daar is alles in het Engels wat ik zeer slecht begrijp.
Daar heb ik het bewuste rek nr gevonden.
Ik heb klacht ingediend bij pnb paribas.
Ze hebben niet terugbetaald.
Ik durf niet naar de politie te gaan.
Ik ben bang dat voipbuster mij uitsluit.
Dan zit ik zonder tel.
Ik ben buitenlander en moet veel met mijn buitenlandse fam bellen.
Ik bergrijp de taal in Belgie niet voor 100% en het Engels voor maar 1%.
De fouten kunnen dus bij mij zijn.
Ik kan ook geen andere voip nemen vanwege de taal problemen.
Duits is de taal die ik voor 100% begrijp.
Daar kan ik nergens mee heen hier.
Ik heb inmiddels beltegoed gekocht op een ander nr van voipbuster dit is gegaan.
Dus ik laat ze het geld maar houden.
Is er een voip die makelijker is voor mijn taalprobleem.
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Bedoel je in het programma van voipbuster of op hun website?
Er zijn tientallen beerijven zoals voipbuster die allemaal hetzelfde aanbieden. Waarschijnlijk bestaan ze ook in het Duits. Ik vermoed dat Philippe D je hierbij kan helpen. Hij heeft familie in Duitsland.
[
Post made via mobile device ]
Er zijn tientallen beerijven zoals voipbuster die allemaal hetzelfde aanbieden. Waarschijnlijk bestaan ze ook in het Duits. Ik vermoed dat Philippe D je hierbij kan helpen. Hij heeft familie in Duitsland.
[

-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 9 keer
http://www.voipbuster.com/de/ is toch in het Duits?
En er bestaat ook zoiets als google translate?
Of probeer eens http://www.sipgate.de
Dat is een zéér betrouwbare Duitse Voip provider, waar je zelfs (gratis) een Duits telefoonnummer kan bestellen.
En er bestaat ook zoiets als google translate?
Of probeer eens http://www.sipgate.de
Dat is een zéér betrouwbare Duitse Voip provider, waar je zelfs (gratis) een Duits telefoonnummer kan bestellen.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 133 keer
Toch een kleine bedenking bij dat gratis telefoonummer van Sipgate.de .
Ik heb dat enkele jaren geleden genomen. Het bleek een 01801-nummer ter zijn. Dit is vergelijkbaar met onze 070-nummers. De beller betaalt 3,90 ct/min extra .
Kan natuurlijk al veranderd zijn ondertussen.
Ik heb dat enkele jaren geleden genomen. Het bleek een 01801-nummer ter zijn. Dit is vergelijkbaar met onze 070-nummers. De beller betaalt 3,90 ct/min extra .
Kan natuurlijk al veranderd zijn ondertussen.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Vanzelfsprekend moet je om een geografisch nummer te kunnen krijgen, ook een geldig adres hebben in Duitsland.
Dan kan je dit 01805-nummer gratis ruilen met een echt (geografisch) nummer.
Ik neem aan dat de TS een Duitser is die (tijdelijk?) in België woont: het zal voor hem een kleine moeite zijn om aan een (geldig) Duits adres te geraken (bijvoorbeeld zijn laatste verblijfplaats in Duitsland).
Op die manier is hij zelf goedkoop bereikbaar voor zijn familie/kennissen in Duitsland (de meeste abbo's hebben een flatrate naar Duitse vaste lijnen). Voor bellen naar Duitsland heeft Sipgate ook competitieve formules.
Ikzelf heb een 040-nummer (Hamburg), zodat onze dochter ons aan lokaal tarief (=gratis) kan bellen ...
Dan kan je dit 01805-nummer gratis ruilen met een echt (geografisch) nummer.
Ik neem aan dat de TS een Duitser is die (tijdelijk?) in België woont: het zal voor hem een kleine moeite zijn om aan een (geldig) Duits adres te geraken (bijvoorbeeld zijn laatste verblijfplaats in Duitsland).
Op die manier is hij zelf goedkoop bereikbaar voor zijn familie/kennissen in Duitsland (de meeste abbo's hebben een flatrate naar Duitse vaste lijnen). Voor bellen naar Duitsland heeft Sipgate ook competitieve formules.
Ikzelf heb een 040-nummer (Hamburg), zodat onze dochter ons aan lokaal tarief (=gratis) kan bellen ...
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Beste Philipe.
Ik wens u een goed jaar 2014.
Ik heb de Duitse voipbuster getest.
Het beginscherm is Duits.
Daarna wordt het al snel Engels de taalkeuze werkt niet bij mij.
Mijn computer gaat vaak zijn eigen weg op en laat zich niet besturen.
Nu komt de verrassing.
Ik heb nu vandaag een mail gekregen van de voipbuster in het Engels.
Ik kon mijn ogen niet geloven maar er stond in dat voipbuster mij bel tegoed heeft gegeven van 29,56€.
Dit is het bedrag wat ik op de verkeerde rekening had gestort .
Op 3 na een maand geleden.
Mijn bel tegoed is terug ik blijf dus bij voipbuster.
Het lijkt erop dat voipbusterook op dit forum leest en zijn fouten goedmaakt hierdoor.
Philipe bedank voor alle moeite.
Ik wens u een goed jaar 2014.
Ik heb de Duitse voipbuster getest.
Het beginscherm is Duits.
Daarna wordt het al snel Engels de taalkeuze werkt niet bij mij.
Mijn computer gaat vaak zijn eigen weg op en laat zich niet besturen.
Nu komt de verrassing.
Ik heb nu vandaag een mail gekregen van de voipbuster in het Engels.
Ik kon mijn ogen niet geloven maar er stond in dat voipbuster mij bel tegoed heeft gegeven van 29,56€.
Dit is het bedrag wat ik op de verkeerde rekening had gestort .
Op 3 na een maand geleden.
Mijn bel tegoed is terug ik blijf dus bij voipbuster.
Het lijkt erop dat voipbusterook op dit forum leest en zijn fouten goedmaakt hierdoor.
Philipe bedank voor alle moeite.