Gisteren iets bizar voorgehad waar ik niet meteen een verklaring voor heb: Als ik naar een bepaald vast Telenet nummer bel via freevoipdeal krijg ik steeds bezettoon. Andere vaste telenet nummers kan ik wel opbellen. Het probleem is ook permanent, enkele weken geleden merkte ik ook dat dat bepaald nummer steeds bezet was, maar dacht dat er aan hun zijde iets mis was dan. Gisteren had ik terug continu bezettoon, maar via gsm kon ik hen wel bellen.
Heeft iemand dit ook al voorgehad met het bellen naar telenet via fvd?
Freevoipdeal bellen naar Telenet
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
Wel ja, het vreemde is dat ik regelmatig mensen opbel via freevoipdeal die bij telenet zitten, en dat werkt wel, enkel dat ene specifieke nummer dus niet. Via crdc zie ik dat deze bij Telenet zit.
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 35 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Heb dit ook een tijdje geleden gehad (mijn vader heeft telenet en ik bel hem meermaals per week).
Soms was het toestel bezet, soms dus. En als ik hem nadien belde en zei dat de tf bezet was zei hij dat hij niet aan het bellen was. Intussen geleerd dat als ik de bezettoon hoor, ik het nogmaals via een andere provider bel. Wist niet dat dit enkel met telenet was.
Moet wel zeggen dat het een tijd geleden is dat dit zich nog voor deed. Ik spreek dus van rond of net na de zomerperiode. Zeker niet meer in november.
Soms was het toestel bezet, soms dus. En als ik hem nadien belde en zei dat de tf bezet was zei hij dat hij niet aan het bellen was. Intussen geleerd dat als ik de bezettoon hoor, ik het nogmaals via een andere provider bel. Wist niet dat dit enkel met telenet was.
Moet wel zeggen dat het een tijd geleden is dat dit zich nog voor deed. Ik spreek dus van rond of net na de zomerperiode. Zeker niet meer in november.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 638 keer
- Bedankt: 394 keer
- Recent bedankt: 2 keer
de laatste tijd kan ik meermaals niet van fvd naar gsm (proximus) bellen...bel met fritzfon naar gsm, en geen gerinkel, niets...
FVD heeft hele tijd zeer goed gewerkt, nu terug naar af....
met kinderen <11 jaar soms alleen thuis, vind ik dit maar een gevaarlijke situatie. Ze kunnen ons altijd bellen, maar fvd niet betrouwbaar.
FVD heeft hele tijd zeer goed gewerkt, nu terug naar af....

met kinderen <11 jaar soms alleen thuis, vind ik dit maar een gevaarlijke situatie. Ze kunnen ons altijd bellen, maar fvd niet betrouwbaar.