Zwarte Iphone 5 32GB

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Gesloten
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer

Zwarte iphone 5 met krasvrij scherm. Op de zijkant zijn wel wat gebruikerssporen aanwezig omdat deze iphone enorm krasgevoelig is. Heeft altijd in een flipcase gezeten die je er ook bij krijgt, is van de Duitse topclub, Schalke 04. Scherm is ook altijd voorzien van een screen protector dus is ook krasvrij. Momenteel staat er 6.1.4 software op.
Aankoopbon heb ik niet maar de garantie wordt gedaan via serienummer dus heb je niet nodig. Dit verteld het serienummer jou :
Reparaties en servicedekking: actief

Uw product wordt voor reparaties en service gedekt door Apple's Beperkte Garantie.
Verwachte vervaldatum: 12 augustus 2014
Mogelijk hebt u consumentenrechten. In de EER en Zwitserland bieden nationale consumentenwetgevingen consumenten het recht om van de verkoper kosteloze herstelling of vervanging te verkrijgen van producten die een gebrek aan overeenstemming vertonen, gedurende minimaal 2 jaar vanaf de levering, en langer onder de lokale wetgeving van bepaalde landen.

Originele doos, boekjes en ongebruikte oortjes aanwezig.

Op te halen in Hoevenen,Antwerpen of verzenden op kosten en risico van de koper.
Richtprijs is 450€
Staat op meerdere site's te koop.
Reden dat ik hem verkoop is omdat ik een samsung galaxy 4 wil gaan halen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1379 keer
Bedankt: 509 keer

Is er een reden waarom je de foto's met gebruikssporen hier niet linkt ? Zag ze toevallig pas door op je foto's te klikken... Allez ja, als ik die foto's zie, kan ik het wel begrijpen. :?
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider
Te Koop forum

Voor de volledigheid dus:
Afbeelding
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member

Deze lijken ergens dan ze echt zijn, als je er idd met een fototoestel hard op inzoomd zoals hier het geval is dan lijkt het echt zwaar beschadigd maar dit is amper met het blote oog op te merken. En als je er een apple bumper om doet, zie je er helemaal niets van dus bij deze :wink:
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1379 keer
Bedankt: 509 keer

Verkooptip: kuis eens heel proper je toestel (en zeker het scherm) vooraleer je foto's maakt. Want inderdaad elk vuiltje wordt uitvergroot en dat maakt het er niet aantrekkelijker op.
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member

Even omhoog gooien, nieuwe foto's van toestel een beetje beter opgekuisd :wink: Prijs valt te bespreken he ...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member

Mag toe, is verkocht.
Gesloten