hallo,
ik zit mijn aanrekeningen eens te bekijken en nu zie ik dat ik via mijn fibernetxl extra nog 10,32 betaal voor abonnement kabeltv. Dit zit er bij whoppa niet in. Afgezien van de snelhied die fibernetxl heeft scheelt het toch wel iets om over te stappen naar whoppa. maandelijks 105 euro voor mijn fibernetxl pack betalen is me toch iets te veel.
Dus als ik goed ga rekenen scheelt me de overstap naar whoppa al zowieso die 10,32 euro en het abo is goedkoper. oke de snelheid gaat omlaag .
of zie ik iets verkeerd?
whoppa versus fibernet xl
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
* Upload is ondertussen 6MbpsTiTanium schreef:mailracer schreef:vandaag de helpdesk gevraagd welk voordeel ik zou doen met de nieuwe whoppa formule. Ik had fibernet XL pack. Ik boet wel in in snelheid en gebruikerslimiet, maar het blijft een fup, dus volgens de telenet spelregels onbeperkt. Zelf deed ik meer dan 20 euro voordeel. Het HD xl pack blijft inbegrepen zonder meerprijs en al de andere opties bleven behouden. Zelf geen nieuw contract aan mijn been, dus opstappen zou zonder kosten kunnen.Persoonlijk verlaag ik niet. Ik zou graag men onderlimiet zo hoog mogelijk houden. Ze hadden bij whoppa gewoon de fup van de fibernet XL moeten geven.
- Fibernet XL whoppa
Downloadsnelheid = 150 Mbps Wordt 120
Uploadsnelheid = 5 Mbps uploaden Wordt 4
Volume = Vrij downloaden 250/1250 Wordt 150/750
2 GB (max. 1 GB per url) webruimte inbegrepen Wordt 50MB
20 mailboxen van 5GB Wordt 8x5GB
Telenet Security Pack inbegrepen Wordt betalend!
en er is al zo een dergelijke topic

http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=50&t=39396
Graag daar verder gaan.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E