Geldig tot en met 26-02-2014 (dit wil zeggen tegen dan moet je de reservatie uitvoeren). In België kan de slipcursus te Zolder, Kortrijk, Antwerpen en Charleroi. In Nederland zijn er tal van locaties.
Reden voor verkoop: we hebben eerst wat problemen gehad bij reservatie. 1 keer door misverstand bij Traffic control was de reservatie mislukt langs hun kant, andere keer konden wij onverwacht niet meer. Nu is één van de deelneemsters zwanger en hebben we beslist om de 3 tickets dan maar te verkopen.
Vaste prijs van 45 € per ticket. Ik wens ze alle 3 te verkopen. Ze gaan pas de deur uit eens alle 3 weg zijn maar mij is het eender of 1 iemand er 3 koopt of 3 personen er 1 kopen.
De officiële prijs op traffic control is 147 € per ticket. Ik had ze zelf goedkoper gekregen via iBood, namelijk 50 € per ticket. U wint hierbij dus nogmaals 5 € per ticket.
De koper krijgt van mij dan 3 ticketnummers waarmee je via http://www.trafficcontrol.nl/ticket een inschrijving kan maken. Locatie: bij mij thuis

Als je vragen hebt, zal ik trachten te antwoorden of kan ik hun helpdesk contacteren.