soms niet bereikbaar via Weepee (fritzbox 7340)
Geplaatst: 10 nov 2013, 22:17
afgelopen vrijdag probeerde familielid (telenet) mij te bellen:
1. na 2 X gerinkel hoorde ze niets meer (nochtans staat 9" op call-log weepee)
2. zij teruggebeld op weepee wederom, na 32" wederom uitgevallen
3. gelukt....
gebruik de fritz Fon MT-F
Aan mijn internetlog kan ik niets abnormaal zien, de snelheid 50/6 kan ook geen probleem vormen....
Ik krijg altijd -subtiel- het verwijt dat het bij mij ligt....zeker ze nu juist verhuisd (nieuwe telenetinstallatie) zijn, en het probleem naar ons blijft (bij niemand anders hebben ze dit). Niet altijd, maar toch soms....
Ook eens voorgehad dat het gesprek na lange tijd bellen wegviel....
begon al bij aanvang nummerportering naar weepee...."Ik was niet bereikbaar". Bleek dat telenet gewoon het verzuimt regelmatig hun crdc database te updaten, waardoor ik niet gekend was als BT (weepee) klant.
Ik heb ook geen probleem naar andere personen om te bellen....soit, dit gaat via ovh/fvd.
mijn telefoonnummer is origineel van Belgacom, dan naar belgian-telecom, dan naar edpnet, en dan naar weepee verhuisd (al +2 jaar)...
heb sinds kort een Pro-account (1 FWD-account naar 3 sip accounts), dit zal er wel niets mee te maken hebben....Ik zie geen verschil, buiten dat je maandelijks facturen gemaild krijgt...

wel een ander familielid die hetzelfde symptoom had van mij te beschuldigen bij problemen...We hadden altijd veel ruis op de lijn (zij pstn) en als ik daar opmerking over maakte, lag het aan mij....na veel onderzoek bleek de schuld bij bgc (ergens een kabel die van de straat naar aansluiting die niet ok was...) heb ze ook mijn oude dec-t telefoon gegeven, toen ik de MT-F gekocht had....
een jaar of 7-8 terug toen ik betamax gebruikte, ook veel problemen gehad van wegvallende lijnen.....betamax was toen echt niet ok....en eenmaal de stempel van de familie, blijft dit voor eeuwig....
Ik moet toch niet veranderen, omdat het probleem 'mogelijks' bij mij zou liggen....
1. na 2 X gerinkel hoorde ze niets meer (nochtans staat 9" op call-log weepee)
2. zij teruggebeld op weepee wederom, na 32" wederom uitgevallen
3. gelukt....
gebruik de fritz Fon MT-F
Aan mijn internetlog kan ik niets abnormaal zien, de snelheid 50/6 kan ook geen probleem vormen....
Ik krijg altijd -subtiel- het verwijt dat het bij mij ligt....zeker ze nu juist verhuisd (nieuwe telenetinstallatie) zijn, en het probleem naar ons blijft (bij niemand anders hebben ze dit). Niet altijd, maar toch soms....
Ook eens voorgehad dat het gesprek na lange tijd bellen wegviel....
begon al bij aanvang nummerportering naar weepee...."Ik was niet bereikbaar". Bleek dat telenet gewoon het verzuimt regelmatig hun crdc database te updaten, waardoor ik niet gekend was als BT (weepee) klant.
Ik heb ook geen probleem naar andere personen om te bellen....soit, dit gaat via ovh/fvd.
mijn telefoonnummer is origineel van Belgacom, dan naar belgian-telecom, dan naar edpnet, en dan naar weepee verhuisd (al +2 jaar)...
heb sinds kort een Pro-account (1 FWD-account naar 3 sip accounts), dit zal er wel niets mee te maken hebben....Ik zie geen verschil, buiten dat je maandelijks facturen gemaild krijgt...

wel een ander familielid die hetzelfde symptoom had van mij te beschuldigen bij problemen...We hadden altijd veel ruis op de lijn (zij pstn) en als ik daar opmerking over maakte, lag het aan mij....na veel onderzoek bleek de schuld bij bgc (ergens een kabel die van de straat naar aansluiting die niet ok was...) heb ze ook mijn oude dec-t telefoon gegeven, toen ik de MT-F gekocht had....
een jaar of 7-8 terug toen ik betamax gebruikte, ook veel problemen gehad van wegvallende lijnen.....betamax was toen echt niet ok....en eenmaal de stempel van de familie, blijft dit voor eeuwig....

Ik moet toch niet veranderen, omdat het probleem 'mogelijks' bij mij zou liggen....