ik heb het weer gekunnen.

WiverSoft: Update- & service-abonnement
Afhankelijk van het aangekochte programma zijn updates en ondersteuning inbegrepen in de aankoopprijs gedurende 3, 6 of 12 maanden na aankoop. Daarna kunt u vrijblijvend een update & service-abonnement nemen:
De kostprijs bedraagt jaarlijks slechts 20% van de actuele prijs van het aangekochte programma.
Het abonnement wordt niet "automatisch en stilzwijgend verlengd": Een week of 2 voor de einddatum krijgt u een mail met de vraag of u het abonnement wenst te verlengen. Indien u hierop bevestigend antwoordt, ontvangt u een factuur. Na ontvangst van de betaling wordt de geldigheidsdatum met een jaar verlengd.
Het nemen van een update & service-abonnement is vrijblijvend. De versie waar u nu mee werkt, blijft op hetzelfde systeem immers onbeperkt werken.
Indien u één of meerdere jaren geen abonnement neemt en nadien toch ondersteuning wenst aan een vooraf bepaalde pijs, of een update naar de laatste versie, wordt de periode zonder abonnement ook aangerekend. Het is dus "de bluts met de buil": In een periode waarin u geen ondersteuning nodig hebt, betaalt u toch de bijdrage, maar als u eens wat grotere problemen hebt, betaalt u ook niet extra.
Zie ook: service en updates.
En wat is hier dan wel speciaal aan ?iceke schreef:dan maak ik graag reklame voor wiversoft. zijn mening over een service contract :