Belgacom pack internet overal, 3G 500MB

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
sky
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 116 keer
Te Koop forum

Beste,

Wij hebben een belgacom pack comfort met 500MB data inbegrepen voor bv een tablet.
We hebben zo reeds één sim kaart in onze ipad steken.
Mijn vrouw heeft voor haar verjaardag nu een ipad mini gekregen en nu dacht ik die sim in haar ipad te steken.
Het formaat van de sim is niet dezelfde dus zou ik naar een belgacom shop kunnen gaan om deze om te ruilen voor kleinere sim.

Nu vroeg ik me af of ik de bestaande sim niet zou kunnen houden voor mijn ipad en een tweede sim zou kunnen aanvragen voor haar ipad.

Op de site van belgacom zie ik nergens staan dat dat voordeel van 500MB beperkt is tot één sim.
M.a.w. zou ik gratis zo'n tweede sim kunnen aanvragen, waarbij het dataverbruik over die twee sims verdeeld kan worden.
Zodat ik dus bv 2x250MB kan hebben.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dat is beperkt tot 1 simkaart; een bijkomende simkaart is betalend.
sky
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 116 keer
Te Koop forum

Oké, bedankt.
Had inderdaad ook al opgevangen dat je duosim kan aanvragen maar dat kost 6€/maand.
Dat heb ik er niet voor over omdat die 2de data sim toch maar sporadisch gebruikt zou worden.
Dan wissel ik de huidige wel om voor een nano sim.
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

2e sim is betalend?

Ik heb er ooit eens 2 besteld (per ongeluk), ze kwamen ook beide toe, en werken beide..

Maar ik moet daar geen enkele meerkost op betalen, bij beide nummers staat er € 0,00

Die 2e SIM's PIN Code ben wel vergeten, brief kwijt, waardoor ik die niet kan gebruiken. :angel:
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”