Wat had je verwacht? Een uitgebreide uitleg waar het probleem zich exact bevind en wat men op dit moment doet om dit te verhelpen? Ik weet uiteraard niet wat jouw (technische) kennis is van Belgacom, maar als men de gemiddelde klant rond de oren slaat met termen als LEX, KVD, ROP, LDC (en dat zijn nog maar de meest simpele om uit te leggen!) dan staat die met zijn mond open. Een klant wilt meestal gewoon weten of de fout bij hun ligt, en/of het een algemene panne betreft. En dat weet je nu ook, toch?
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië Telefonie = EDPnet + OVH GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Waarom reageer je zo negatief? Het is juist goed dat ze zo'n boodschap plaatsen, dan moet ik ook niet meer 10 min wachten en 5 min uitleg geven. Mijn zin klonk misschien wel wat negatief idd.. Was niet de bedoeling.
Laten we trouwens zeggen dat mijn kennis boven het gemiddelde ligt, maar toch bijzonder zwak is
Was niet meteen negatief bedoeld, maar eigenlijk meer een antwoord op wat je zegt : "Ze maken het hun wel makkelij op die manier : gewoon een boodschap inspreken : problemen in die regio en dan ophangen". Als men meld dat er problemen zijn in die regio, dan weet je dat het niet enkel aan jou ligt en ben je gerust
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië Telefonie = EDPnet + OVH GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti