Belgacom internet down 9000

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

Sinds 9u storingen met onze lijn, regio Gent (en rand 9070).

Als je belt naar de technische dienst krijg je het te horen..

Ze maken het hun wel makkelijk op die manier, gewoon een boodschap inspreken: problemen in die regio en dan ophangen..

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Wat had je verwacht? Een uitgebreide uitleg waar het probleem zich exact bevind en wat men op dit moment doet om dit te verhelpen? Ik weet uiteraard niet wat jouw (technische) kennis is van Belgacom, maar als men de gemiddelde klant rond de oren slaat met termen als LEX, KVD, ROP, LDC (en dat zijn nog maar de meest simpele om uit te leggen!) dan staat die met zijn mond open. Een klant wilt meestal gewoon weten of de fout bij hun ligt, en/of het een algemene panne betreft. En dat weet je nu ook, toch?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

Waarom reageer je zo negatief? Het is juist goed dat ze zo'n boodschap plaatsen, dan moet ik ook niet meer 10 min wachten en 5 min uitleg geven. Mijn zin klonk misschien wel wat negatief idd.. Was niet de bedoeling.

Laten we trouwens zeggen dat mijn kennis boven het gemiddelde ligt, maar toch bijzonder zwak is :beerchug:

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Was niet meteen negatief bedoeld, maar eigenlijk meer een antwoord op wat je zegt : "Ze maken het hun wel makkelij op die manier : gewoon een boodschap inspreken : problemen in die regio en dan ophangen". Als men meld dat er problemen zijn in die regio, dan weet je dat het niet enkel aan jou ligt en ben je gerust :)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3318
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 197 keer
Provider
Te Koop forum

Bij Edpnet gaat het er anders aan toe bij een Outage. Bij hen kan je bijna volgen wat ze aan het doen zijn om het probleem opgelost te krijgen :-D
EdpNet FiberXS: 144 / 48 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”