Ik heb wat zitten lezen in de algemene en bijzondere voorwaarden. Je kan I-Office en "Telefoondienst VoIP" ook als privé-persoon afnemen zie ik.
Maar wat is het minimum voor VoIP ?
Als ik slecht 1 nummer neem , kan dat dan op een gewone B-Box2 ?
Heb ik voldoende met een gewoon Internet Comfort ? Dan zou er alleen een supplement zijn van EUR 3,7184 excl. BTW (EUR 4,4993 incl. BTW) per lijn.
Heeft iemand daar ervaring mee ?
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102 Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360 TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
met Belgacom geen ervaring, maar kijk eens naar OVH. Kost je 1,2 EUR per maand en je kan onbeperkt bellen naar alle vaste lijnen binnen europa 24/24...
Kan perfect op de BBOX2 ingesteld worden. Zoek hier maar eens op het forum...
't Is voor iemand die met zekerheid noodnummers moet kunnen bellen (100, enz). Er is hier al gemeld dat dat in feite niet werkt bij OVH.
Ten tweede: de kwaliteit van OVH trekt op niets. Ik ben er na 3 maanden al vertrokken. Regelmatig afgebroken gesprekken, geen registratie...
Dus aub geen alternatieven meer. Ik ben zeer goed op de hoogte van voip.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102 Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360 TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli