Mijn telenet inloggen geeft "unknown error"

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
lucdec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 817
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 86 keer

Als ik probeer in te loggen in "Mijn Telenet"
krijg ik in rode letters "unknown error"

nochtans wachtwoord OK.

Heb gisteren gebeld met helpdesk. Volgens die persoon moest er een nieuwe modem komen. Hij is nochtans vrij recent. :???:
Ik moest vandaag terug bellen.

Heb dit gedaan. De helpdesk kon mij niet helpen Er is een bij achterliggende dienst interventie opgemaakt, en binnen de 5 dagen zal het opgelost zijn.


Iemand ervaring mee? vindt het toch eigenaardig dat men dit niet gewoon kan resetten of zo.?
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5797
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Ik heb dit probleem ook ooit eens voorgehad. En de achterliggende dienst had dit vrij snel opgelost. Als ik het goed voor heb een dag of 2.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”