Hoe komt dat toch dat ik zoveel miserie heb met zelfs 3 G....

De simkaart werd inderdaad als NANO sim bijgeknipt, maar die 4G carrier bundel is niet geïnstalleerd (heb ik nog nooit over gehoord....iRockabizzydilly schreef:Ik ondervind ik Gent soms ook problemen op Proximus, maar die manifesteren zich toch anders. Je hebt een 4G carrier bundel op u iPhone 5 geinstalleerd? Een raad: verwijder deze.
Is de simkaart bijgeknipt of is het een originele nanosim? En waar precies in Gent stelt zich het probleem?
Problemen situeren zich echt overal in Gent, van de Kouter tot in Drongen, Drongen staat nochtans op het kaartje voor het ontvangen van 4G............iRockabizzydilly schreef:Ik ondervind ik Gent soms ook problemen op Proximus, maar die manifesteren zich toch anders. Je hebt een 4G carrier bundel op u iPhone 5 geinstalleerd? Een raad: verwijder deze.
Is de simkaart bijgeknipt of is het een originele nanosim? En waar precies in Gent stelt zich het probleem?
Er is een mogelijkheid om met makkelijke truuc 4G op Proximus op u iPhone 5 te hebben, maar het is de moeite niet waard eigenlijk. Heb het zelf maanden gebruikt, maar zit nu al enkele weken terug op de normale instellingen en alles gaat minstens even vlot om de simpele reden dat dekking op 3G stabieler is en dat bij 4G bij mindere dekking Proximus terugschakelt op edge voor een korte periode. En dual carrier 3G is niet bepaald traag dusja, Lte momenteel in België nog verre van wauw.Baziel schreef:De simkaart werd inderdaad als NANO sim bijgeknipt, maar die 4G carrier bundel is niet geïnstalleerd (heb ik nog nooit over gehoord....iRockabizzydilly schreef:Ik ondervind ik Gent soms ook problemen op Proximus, maar die manifesteren zich toch anders. Je hebt een 4G carrier bundel op u iPhone 5 geinstalleerd? Een raad: verwijder deze.
Is de simkaart bijgeknipt of is het een originele nanosim? En waar precies in Gent stelt zich het probleem?)