recent een factuur van 600 euro aangekregen van Belgacom voor Pack Comfort Internet Overal + TV.

Niet verschieten, op zich klopt het meeste wel, ik heb namelijk ongeveer een jaar niets betaald.

Heb namelijk dit pack genomen op 24 april 2012, en toen was er een grote crash in de backend.
Na meer dan een jaar heeft Belgacom dit eindelijk opgelost gekregen...

Vermits ik echter nog geen juiste, normale factuur heb gekregen, heb ik toch een beetje twijfel.
Er staat namelijk
Abonnementen:
Belgacom Internet Overal + TV (Internet comfort zonder vaste lijn, TV Comfort), periode 19/07-31/08, 45,95euro per maand, totaal bijna 600 euro
Optie Decoder, zelfde periode, 8 euro per maand, 100,8 euro totaal.
Televisie decoder, (maakt deel uit van uw pack) 18/7-0, 7 euro per maand, totaal 0 euro
Eenmalige kosten:
Installaties, internet overal + TV, periode 18/7, 0 euro
Diverse, internet overal + TV, periode 18/7, 0 euro
Het meeste lijkt me wel correct, maar enkele dingen zijn me niet duidelijk:
- die datum van 18/7 (/2012 neem ik aan). Het lijkt dat ze me dus enkele maanden niet aangerekend hebben, misschien omdat hun systeem niet zover terug in de tijd kan gaan?
- de prijs van de decoder van 8 euro. Toen ik dit bestelde was dit nog 7 euro, wanneer is dit opgeslagen naar 8 euro? Een zoektocht op het internet geeft als datum 1 februari 2013 hiervoor, dus dan kan dit toch niet kloppen?
- totaal prijs internet en decoder. 100,8/8 euro = 12,6. Kan wel kloppen voor de periode van 19/07 tot 31/08. Doe ik echter 45,95 * 12,6, dan kom ik op 578,97 euro ipv 587,96.
EDIT: nu ik de Belgacom website bekijk, vind ik die 45,95 euro ook maar raar, want daar staat 53,95 euro voor Internet Everywhere + TV Comfort. Start is 45,95 euro.