Mijn PC is een AMD3200+ met 4 GB van +5jaar geleden en voor de huidige normen wordt deze wat 'stroef'.
Bij Alternate is er een upgrade kit van 220€ die ideaal is voor mijn dagelijkse uren op de PC + het occasionele gamen te actualiseren.
Indien er iemand is die regelmatig upgradet kan ik hem mss een plezier doen door zijn hardware over te nemen zodat hij er nog iets van krijgt ipv de boel te laten liggen.
Ik zoek dus een moederbord met geluid, netwerk, grafische kaart + geheugen + processor & koeler. In mijn huidige tower zit een goede voeding van 450W.
Locatie = Grimbergen
[Gezocht] Upgrade Mobo+toebehoren PC
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 755 keer
- Bedankt: 252 keer
Kijk ook eens rond op 9lives.be > Buy&Sell Hardware voor tweedehandse hardware. (check wel eerst de regels voor je op iets biedt)
- PumbaaH
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
ik heb hier nog iets te koop staan....
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=73&t=38626
Dan heb je enkel nog geheugen en een graka van doen.
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=73&t=38626
Dan heb je enkel nog geheugen en een graka van doen.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 34 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Thx CptKangourou. Zal 9lives in het oog houden, dit is blijkbaar wel de moeite waard.
PumbaaH, je moederbord is in elk geval OK, maar met de processor zou ik niet echt veel winnen. Het zou wel sneller zijn dan wat ik nu heb, maar qua processor had ik toch liever wat meer, sorry. Toch bedankt om je reactie te plaatsen.
PumbaaH, je moederbord is in elk geval OK, maar met de processor zou ik niet echt veel winnen. Het zou wel sneller zijn dan wat ik nu heb, maar qua processor had ik toch liever wat meer, sorry. Toch bedankt om je reactie te plaatsen.