Open Icecat

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
sddt
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 18 keer

Dag UB'ers

Ik heb een opdracht gekregen om aan de hand van Open Icecat een online catalogus voor iemand te maken.
Echter slaag ik er niet in om producten uit Icecat te halen en in Magento of Batavi te stoppen.
Enkele vragen hierbij:
- Heb ik een reeds bestaande lijst/database nodig om producten uit Icecat te halen?
- Indien niet, kan ik zomaar kiezen welke producten ik wil (bv. uit de categorie TV, alles van Sony, Samsung en Philips)

Of zijn er andere gratis alternatieven om producten incl. beschrijving en foto in de webshop te plaatsen?

Als iemand mij wat tips kan geven hoe ik die producten in Magento of Batavi krijg zou dit me al goed op weg helpen!

Alvast bedankt!
rpr
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 15 keer

Deze module:
http://www.magentocommerce.com/magento- ... -5311.html

Van uw producten moeten wel de EAN nummer zijn ingevuld. De plugin match deze namelijk.
Via de open icecat heb je een aantal producten niet allemaal. Daarvoor heb je de full nodig.
sddt
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 18 keer

Bedankt voor de reactie!

Als ik het goed begrijp, dien ik dus een lijst van alle producten (EAN nummers volstaan) te importeren of de producten apart aanmaken met EAN nummer. Daarna matcht die plugin de nodige info eraan!

Koppelt die plugin ook categorien aan de producten of dien ik dit ook nog zelf te doen?

Het is dus niet mogelijk om zonder reeds bestaande productlijst de producten uit Icecat te halen?
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”