linux versie op mijn nas updaten
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 29 keer
op mijn synology nas ds409 draait nog een "oudere linux versie 2.6.32.12. Via firmware updates wordt enkel blijkbaar de DSM vernieuwd? kan ik zelf zonder veel probleem en indien niet gevaarlijk zelf een linux versie 3 installeren?
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Ik denk dat dit heel moeilijk zelf te realiseren is een update te doen, zonder hulp van de fabrikant.
Trouwens, 2.6 is belange zo "achterhaald" nog niet hoor, kom je nog heel vaak tegen en draait misschien nog iets stabieler als de recentste versie.
Wat hoop je te verebeteren hierdoor?
Trouwens, 2.6 is belange zo "achterhaald" nog niet hoor, kom je nog heel vaak tegen en draait misschien nog iets stabieler als de recentste versie.
Wat hoop je te verebeteren hierdoor?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Ik vermoed dat er wel how to's te vinden zijn dan, maar natuurlijk op eigen risico 

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- Sub Zero
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
Je hebt dan misschien wel support voor dat soort dingen in je kernel, maar als er in userspace geen tools zijn die zoiets aanspreken, dan ben je daar natuurlijk niks mee.bartman schreef:Ik meen ergens gelezen te hebbebn dat recentere linux kernels een ingebouwde support hebben voor een dvb-c usb stick.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk