Panasonic TH-42PZ85E plasma tv

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Gesloten
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Panasonic plasma modelnummer TH-42PZ85E in zeer goede staat . Deze plasma is nu ongeveer 5 jaar oud . Inclusief originele handleiding en stroomkabel .
Vraagprijs : 400 euro .
Wordt verkocht aan het hoogste bod dat hoger is dan de vraagprijs en 24 uur niet overboden wordt .
Kan enkel bij mij thuis in Heverlee worden afgehaald plus er is de mogelijkheid om de 'afspeelkwaliteit ' van het toestel te bekijken . Voor meer info over dit prachtige toestel gelieve mij te contacteren of ' Google is your friend ' . :wink:
Afbeelding
jeffke
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 15 keer

Mijn buur heeft deze TV ook en ik kan alleen beamen dat deze TV een zeer mooi beeld geeft!
metal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Same here. Kheb net dezelfde. Prachtig beeld.
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

fieldoxide schreef:Panasonic plasma modelnummer TH-42PZ85E in zeer goede staat . Deze plasma is nu ongeveer 5 jaar oud . Inclusief originele handleiding en stroomkabel .
Wordt verkocht aan het hoogste bod dat hoger is dan de vraagprijs en 24 uur niet overboden wordt .
Kan enkel bij mij thuis in Heverlee worden afgehaald plus er is de mogelijkheid om de 'afspeelkwaliteit ' van het toestel te bekijken . Voor meer info over dit prachtige toestel gelieve mij te contacteren of ' Google is your friend ' . :wink:
Afbeelding
Ik heb dit toestel ook aangeboden op ebay via volgende link:
http://www.benl.ebay.be/itm/PANASONIC-T ... 3383d201b9
Geïnteresseerden kunnen hier eventueel ook een bod doen .
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Nieuwe 'minimumprijs ' : 350 euro . :beerchug:
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Aangezien ik nog steeds geen reacties gekregen heb is dit de minimumprijs : 300 euro . :wink:
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

fieldoxide schreef:
fieldoxide schreef:Panasonic plasma modelnummer TH-42PZ85E in zeer goede staat . Deze plasma is nu ongeveer 5 jaar oud . Inclusief originele handleiding en stroomkabel .
Afbeelding
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Hier mag een slotje op. De plasma werd verkocht op eBay.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gesloten

Terug naar “Te koop / Gezocht”