Pagina 1 van 1

Delen ervaring helpdesk

Geplaatst: 18 jul 2013, 21:30
door Goztow
Gisterenochtend opeens geen sync meer. Gebeld naar BGC rond de middag, heel beleefde persoon. Ging uitgebreide metingezn doen en me binnen het half uur terug bellen.

Anderhalfur later niks. Terug gebeld, na enkele minuten terug binnen. Vriendelijke dame ging ook kijken en me binnen het kwartier terugbellen. Uur later niks. Terug gebeld. Vriendelijke dame die me verzekerde zelf binnen het half ur terug te bellen. 20 minuten later belde ze me terug (hey! :) ).

Vanochtend tehcnieker gehad, die hier meer dan 3 uren bezig is geweest. Was een vriendelijke gast, die het probleem heeft opgelost.

Al bij al tevreden met het resultaat. Wel terug op 30/6 :(. Hopelijk komt DLM dra weer langs! :) Wel jammer van de niet nagekomen beloftes van de helldesk.

Re: Delen ervaring helpdesk

Geplaatst: 18 jul 2013, 21:33
door TiTanium
Voor vandaag wilde het niet weten :bang:
Al hebben ze bij de melding van binnen het half uur terug te bellen, binnen de 3 minuten teruggebeld ;)
EDIT:
Weet niet of het door dat is, maar heb wel een bizz-abonnement.