Delen ervaring helpdesk

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1684 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Gisterenochtend opeens geen sync meer. Gebeld naar BGC rond de middag, heel beleefde persoon. Ging uitgebreide metingezn doen en me binnen het half uur terug bellen.

Anderhalfur later niks. Terug gebeld, na enkele minuten terug binnen. Vriendelijke dame ging ook kijken en me binnen het kwartier terugbellen. Uur later niks. Terug gebeld. Vriendelijke dame die me verzekerde zelf binnen het half ur terug te bellen. 20 minuten later belde ze me terug (hey! :) ).

Vanochtend tehcnieker gehad, die hier meer dan 3 uren bezig is geweest. Was een vriendelijke gast, die het probleem heeft opgelost.

Al bij al tevreden met het resultaat. Wel terug op 30/6 :(. Hopelijk komt DLM dra weer langs! :) Wel jammer van de niet nagekomen beloftes van de helldesk.
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Voor vandaag wilde het niet weten :bang:
Al hebben ze bij de melding van binnen het half uur terug te bellen, binnen de 3 minuten teruggebeld ;)
EDIT:
Weet niet of het door dat is, maar heb wel een bizz-abonnement.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”