Telenet zet mijn simkaart/gsmnummer te vlug op inactief
Geplaatst: 14 jul 2013, 22:59
ik wilde overstappen van telenet mobile (formule king surf + kosten volgens verbruik) naar MV. Online via website van MV gaf ik stomweg 2x het verkeerde simkaartnummer van telenet door. 3de keer was dan goede keer, en ondertussen heeft telenet mij van haar netwerk gehaald. Probleem is dat ik nog niet op het netwerk van MV kan omdat volgens MV zei (telenet) mij nog niet hadden mogen afsluiten. Welke simkaart ik ook insteek, ik ben op geen van beide netwerken bereikbaar, kan niet bellen (behalve de noodoproepen) of opgebeld worden. Als er naar mijn gsmnummer gebeld wordt hoor je 'dit nummer is niet toegekend...
Op het telenet center in de buurt staat mijn toestand als vertrekkende.. (de man heeft mij het scherm getoond en gezegd dat de code betekent dat telenet hun taak volbracht heeft en het nu aan uw nieuwe provider is om u op hun netwerk te zetten, maar hier spreekt MV dat dit niet kan want Telenet had mij niet mogen
op inactief zetten
dit schreef MV
k merk hier dat de overdracht steeds lopende is , dus ook wij kunnen niet veel doen.
Je vorige operator zou in principe ook moeten weten dat het niet mogelijk is om een nummer over te nemen wanneer dit reeds inactief is.
Vraag dus zeker na of het nummer zelf nog actief is op het belgische netwerk.
Is dit niet het geval dan gaan we je nummer niet kunnen activeren.
Vraag hen dan het nummer als prepaid te activeren.
dit heeft ook tot gevolg dat ik ook al sinds vrijdag niet meer op mijn telenet kan. De rest (internet + digitale tv + vaste lijn) werkt normaal
Op het telenet center in de buurt staat mijn toestand als vertrekkende.. (de man heeft mij het scherm getoond en gezegd dat de code betekent dat telenet hun taak volbracht heeft en het nu aan uw nieuwe provider is om u op hun netwerk te zetten, maar hier spreekt MV dat dit niet kan want Telenet had mij niet mogen
op inactief zetten
dit schreef MV
k merk hier dat de overdracht steeds lopende is , dus ook wij kunnen niet veel doen.
Je vorige operator zou in principe ook moeten weten dat het niet mogelijk is om een nummer over te nemen wanneer dit reeds inactief is.
Vraag dus zeker na of het nummer zelf nog actief is op het belgische netwerk.
Is dit niet het geval dan gaan we je nummer niet kunnen activeren.
Vraag hen dan het nummer als prepaid te activeren.
dit heeft ook tot gevolg dat ik ook al sinds vrijdag niet meer op mijn telenet kan. De rest (internet + digitale tv + vaste lijn) werkt normaal