ik wilde overstappen van telenet mobile (formule king surf + kosten volgens verbruik) naar MV. Online via website van MV gaf ik stomweg 2x het verkeerde simkaartnummer van telenet door. 3de keer was dan goede keer, en ondertussen heeft telenet mij van haar netwerk gehaald. Probleem is dat ik nog niet op het netwerk van MV kan omdat volgens MV zei (telenet) mij nog niet hadden mogen afsluiten. Welke simkaart ik ook insteek, ik ben op geen van beide netwerken bereikbaar, kan niet bellen (behalve de noodoproepen) of opgebeld worden. Als er naar mijn gsmnummer gebeld wordt hoor je 'dit nummer is niet toegekend...
Op het telenet center in de buurt staat mijn toestand als vertrekkende.. (de man heeft mij het scherm getoond en gezegd dat de code betekent dat telenet hun taak volbracht heeft en het nu aan uw nieuwe provider is om u op hun netwerk te zetten, maar hier spreekt MV dat dit niet kan want Telenet had mij niet mogen
op inactief zetten
dit schreef MV
k merk hier dat de overdracht steeds lopende is , dus ook wij kunnen niet veel doen.
Je vorige operator zou in principe ook moeten weten dat het niet mogelijk is om een nummer over te nemen wanneer dit reeds inactief is.
Vraag dus zeker na of het nummer zelf nog actief is op het belgische netwerk.
Is dit niet het geval dan gaan we je nummer niet kunnen activeren.
Vraag hen dan het nummer als prepaid te activeren.
dit heeft ook tot gevolg dat ik ook al sinds vrijdag niet meer op mijn telenet kan. De rest (internet + digitale tv + vaste lijn) werkt normaal
Telenet zet mijn simkaart/gsmnummer te vlug op inactief
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Welke stappen heb je exact ondernomen om van telenet naar mv te gaan? Eventueel op welke data?
Heb je telenet laten weten dat je vertrok?
Heb je telenet laten weten dat je vertrok?
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 2275
- Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 29 keer
heb net een chatsessie gehad met een telenet medewerker. Het gsm nummer staat in portering. Normaal zal het wel opgelost geraken. En dat is ook de reden dat ik momenteel niet kan inloggen op mijn.telenet account
-
- Elite Poster
- Berichten: 2275
- Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 29 keer
enkel weet ik nu niet zo goed welke simkaart ik best gebruik, deze nog van telenet of mag de nieuwe er reeds in. ben voorlopig op geen van beide bereikbaar, maar telenet gaat mij een sms sturen als het in orde is
-
- Elite Poster
- Berichten: 6885
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 282 keer
misschien verloop zelf volgen middels deze site
http://www.crdc.be/CRDCNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=1
http://www.crdc.be/CRDCNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=1
Scarlet Loco, OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Berichten: 6885
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 282 keer
normaal moet ge van MV een brief ontvangen met simkaart + instrukties. De hierin opgegeven code sms'en naar MV, en wachten tot TN niet meer actief is...
Scarlet Loco, OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Berichten: 2275
- Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 29 keer
Brief heb ik al lang ontvangen en direct sms naar mv gestuurd. Mv kan voorolpig niets doen omdat zij geen nummer van een andere provider kunnen overnemen als deze dit al op inactief heeft gezet.
[
Post made via mobile device ]
[
