Problemen bij veranderen van zender

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tomw
Premium Member
Premium Member
Berichten: 593
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 10 keer

Sinds dat een Belgacom technieker onze lijnsnelheid gehalveerd heeft, hebben wij problemen bij het veranderen van zender via de afstandsbediening.
Bij het ingeven van het nummer van de zender, verschijnt dat wel onmiddelijk op het scherm, maar het zappen gebeurt niet.
Het nummer linksonderen gaat weg, maar de decoder blijft dus op dezelfde zender afgestemd.

Zijn hier nog mensen met dit probleem, of kan iemand mij helpen zoeken naar een oplossing?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15164
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1684 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Kan je eeks je lijnwaarden posten en heb jz je decoder al eens zonder stroom gezet?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
tomw
Premium Member
Premium Member
Berichten: 593
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 10 keer

Decoder al meermaals volledig herstart, probleem komt helaas na enkele dagen opnieuw voor.
Lijnwaarden zal ik morgen posten. Er zijn geen disconnects geweest, dus vermoed dat het er toch niet voledig mee te maken gaat hebben.
Ofwel misschien ergens QOS waardes die niet meer 100% juist staan?
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4331
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

Je kan ook een factory reset proberen
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”