Surface RT recovery image EN-US win 8.1 of 8.0

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
leohein
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 11 keer

Wie heeft er hier een surface RT in taal EN-US (installatie taal, geen language pack) en wil mij een recovery image maken ?
Ofwel online, ofwel kom ik even langs met een lege usb-stick. Regio Peer Limburg.
Liefst de recovery image van 8.1 direct, deze is ongeveer 2,5 GB groot. Kan gewoon gemaakt worden vanuit windows.
De recovery image van een 8.0 mag ook, deze is ca 4 GB groot.

Situatie: ik ben ooit mijn recovery partitie kwijt gespeelt en de surface starte niet meer op. Op internet heb ik wel de duitse versie kunnen downloaden, deze heb ik ook naar 8.1 kunnen upgraden. Maar de engelse language pack doet gek onder 8.1 (mix engels duits). Het is daarom dat ik eigenlijk een native us image zou willen.

ps: De mods even voor zijn. Dit is geen verzoek tot illegale software. De licentie voor de windows is inbegrepen in de surface hardware. Die images zijn buiten de regio allemaal identiek hetzelfde.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 347 keer

Kan je bij de RT de recovery image verwijderen? o.O
Ik zal eens informeren, ik kan daar misschien wel aan geraken. Hoe komt deze bij u terecht?
leohein
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 11 keer

Bedankt, maar ik heb die image al kunnen vinden op wpcentral. Het probleem is dus opgelost.

Als je preview 8.1 installeerd krijg je een nieuwe recovery partitie, je kan dus niet terug naar 8.0 tenzij je zelf een recovery USB hebt gemaakt.
Ik had wel een recovery usb gemaakt, maar die stick was niet bruikbaar. (Waarschijnlijk is die usb corrupt geraakt doordat ik die stick heb gemaakt op battery spanning, de tablet valt dan regelmatig in sleep. Stom, had ik moeten weten )

De recovery partitie kan je ook wissen op de surface, je hebt dan meer GB's ter beschikking. Bij 8.0 al veel meer als bij 8.1 wat veel zuiniger is met de diskspace.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 347 keer

Ok dan, blij dat het opgelost is :)
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”