Ik heb dus een nieuwe Android smartphone een aantal dagen,
maar nu heb ik gemerkt dat als iemand mij belt dan zie ik alleen die persoon zijn/haar nummer maar niet de naam.
Als ik daarna in de lijst ga kijken dus wie me het laatst heeft gebeld dan staat er mooi de naam bij.
Op het net heb ik ook al gezocht naar een oplossing en wat ik tot nu toe geprobeerd heb heeft niet gewerkt bij me.
Zo heb ik mijn contacten met google gesynct, de telefoon herstart, ...
Als ik in mijn lijst ga kijken van m'n contacten dan zie ik de nummers staan met de namen erbij.
Ik weet niet meer wat ik nog kan doen of proberen, zijn hier mensen die weten hoe ik dit kan oplossen.
Op de telefoon staat Android 4.0.4
Opgebeld worden geen naam alleen nummer
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
- Bedankt: 115 keer
Kan het zijn dat het beide zijn ?
Ik zie net dat niet alle nummers in de telefoon +32 ervoor hebben staan (ik heb dit vroeger ook eens gedaan omdat ik toen met mijn oude Sony Ericsson problemen had), maar ook de vaste huistelefoon geeft die niet weer.
Edit: Ok zo te zien moet ik een deel contacten gaan aanpassen, net heb ik bij de huisnummer +32 ervoor gezet en toen ging het wel.
Ik begreep je vraag niet echt daarom dat ik vroeg of het beide kon zijn, maar volgens mij is het vooral lokaal want bij google staat maar 1 en bij telefoon staat de rest.
Dus ga ik morgen de boel aanpassen (nu geen goesting meer) en dan laat ik je weten hoe het verder afloopt, alvast bedankt
Ik zie net dat niet alle nummers in de telefoon +32 ervoor hebben staan (ik heb dit vroeger ook eens gedaan omdat ik toen met mijn oude Sony Ericsson problemen had), maar ook de vaste huistelefoon geeft die niet weer.
Edit: Ok zo te zien moet ik een deel contacten gaan aanpassen, net heb ik bij de huisnummer +32 ervoor gezet en toen ging het wel.
Ik begreep je vraag niet echt daarom dat ik vroeg of het beide kon zijn, maar volgens mij is het vooral lokaal want bij google staat maar 1 en bij telefoon staat de rest.
Dus ga ik morgen de boel aanpassen (nu geen goesting meer) en dan laat ik je weten hoe het verder afloopt, alvast bedankt