Ik ben nieuw en heb een vraag, mijn excuses indien dit topic verkeerd staat.
Ik zou graag een "GSM bureautelefoon" of zo iets willen hebben, maar toen viel mijn oog op een "GSM Gateway", wat veel interessanter lijkt!
Het punt is: ik neem gewoon een simkaartje bij Proximus ofzo (prepaid) en dan heb ik net een vaste-lijn-telefoon die eigenlijk mobiel is aangesloten, het lijkt me gewoon handig...
Maar toen ik dit zag ( http://www.vastenmobiel.com/categorie/9 ... -gateways/ (enkel de eerste twee) ), leek dat veel interessanter... Als je telefoon stukgaat koop je gewoon een nieuwe en zoek je je niet kapot naar een "GSM bureautelefoon"...
Als de vaste lijn dan weeral eens niet werkt omdat er "werken" zijn, dan kan ik gewoon heel het huis op dat 04-nummer aansluiten of zo? (met van die witte doosjes waarmee je meerdere telefoons kan aansluiten)
Of in ieder geval toch 2 telefoons met die eerste...
Het lijkt me gewoon handig en ik zou graag zo iets willen kopen maar ik woon in België... Weet iemand waar je dit in België kan verkrijgen? De site die ik daarnet gegeven heb is van Nederland en ik weet niet of ze zo betrouwbaar is ...
Zeg maar als iets niet duidelijk is!

Alvast bedankt!
Mvg,
Arne!