Mobiel internet Frankrijk

Algemene discussies over telecommunicatie
Plaats reactie
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 34 keer

Vooraleer ik een hoop verwijten krijg ... ik weet dat er al een draadje bestaat over mobiel internet in Frankrijk, maar de oplossing die daar voorgesteld wordt, is niet direct wat ik zoek.

Ik vertrek zaterdag al voor 2 weken naar Frankrijk en zoek een goedkope wegwerpoplossing om met de PC online te geraken via 3G of dergelijke. 1 of 2GB is al ruim voldoende. Het is gewoon om de mail eens af en toe te kunnen controleren, wat geocache locaties op te zoeken en dergelijke.

Ik heb een Vodafone Mobile Broadband HSPA+ USB stick in mijn bezit (model K4510 ), misschien dat ik daarmee iets kan aanvangen in Frankrijk ?
Aangezien de vertrekdatum al overmorgen is, heb ik iets nodig dat ik in Frankrijk zelf kan aanschaffen ...

Iemand enig idee ?

Alvast bedankt !

Uzzi
Nr10
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 20 keer

Check deze pagina eens: http://www.wimblog.be/mobiel-internet-i ... mobicarte/

En anders laat je iemand van hier een joemobile kaartje naar je locatie verzenden...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster

Nr10, bedankt voor de tip.

Op de link lees ik echter het volgende :

Op internet las ik: “Please note if you have used a Mobicarte SIM before : the unlimited monthly “Option Internet Max” is no longer available. As of 4th April 2013 all the internet bundles and recharges have changed, and are limited.”.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster

http://boutique.orange.fr/ESHOP_mx_oran ... ppel=ORESH

3G+ modem en 1 maand internet (max 500MB) inbegrepen voor €29,90 .... duur maar toch al iets
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”