UB ledenmeeting?
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Tijdens de crewmeeting die dit weekend werd gehouden werd er het idee geopperd of er eventueel een UB ledenmeeting kon worden georganiseerd. Daar dit niet iets is dat je in 5 minuten in elkaar steekt, vroegen wij ons af wat de community hier van denkt... Zou jij afkomen naar zo een ledenmeeting? Welke activiteiten zou jij wensen? Budget dat je maximaal wilt uitgeven? Geef ons zoveel mogelijk uitleg en wie weet 

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 685 keer
Ik zou waarschijnlijk niet komen, steek voor mij je energie in de website aub.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
Ik vraag me af hoeveel man er zou komen, ik alvast ook niet 
Zijn niet alle UB'ers mensenschuwe wezens die 24/7 achter hun scherm(en) zitten dan? Nee serieus, ik kom dagelijks meerdere keren op UB, maar een meeting kan ik geen tijd voor maken. Mijn schaarse vrije tijd deel ik liever met mijn vrouw en kindjes. Ik vermoed dat een groot deel van de UB'ers er ook zo over denkt, en naast het andere mensenschuwe deel blijft er dus niet veel meer over
Ik denk dat je buiten de crew niet zoveel volk op de been brengt eerlijk gezegd!

Zijn niet alle UB'ers mensenschuwe wezens die 24/7 achter hun scherm(en) zitten dan? Nee serieus, ik kom dagelijks meerdere keren op UB, maar een meeting kan ik geen tijd voor maken. Mijn schaarse vrije tijd deel ik liever met mijn vrouw en kindjes. Ik vermoed dat een groot deel van de UB'ers er ook zo over denkt, en naast het andere mensenschuwe deel blijft er dus niet veel meer over

- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1685 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Misschien moet een crew meeting dan eens uitgebreid worden tot alle leden. komt er niemand, dan hebben we tenminste de crew en kunnen we crewdinges bespreken
. Dan wel op een enutrale locatie.

- krisken
- userbase crew
Als meest neutrale locatie is de lijn antwerpen-mechelen-brussel het beste denk ik. Dat lijkt me zowat het midden in Vlaanderen te zijn 
Ik begrijp dat er mensen zijn die liever hun tijd spenderen met kinderen en de madam, maar goed, er zijn ook anderen...

Ik begrijp dat er mensen zijn die liever hun tijd spenderen met kinderen en de madam, maar goed, er zijn ook anderen...
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Zoals heterosexuele dames zonder kinderen 

- krisken
- userbase crew
Bijvoorbeeldmarijke1968 schreef:Zoals heterosexuele dames zonder kinderen

Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
Ik zou daar wel naartoe komen, altijd curieus om gezichten achter nicks te leren kennen
Al zou ik wel een avond in de week (of eventueel vrijdag) prefereren omdat ik (zoals meerderen vermoed ik?) dan al op de as Brussel - Antwerpen zit, anders moet ik er speciaal voor oprijden 
Mogelijk (echte) ideeën:
* boardgames
* lan-party?
* hack-a-thon

Mogelijk (echte) ideeën:
* boardgames
* lan-party?

* hack-a-thon

- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
- Bedankt: 157 keer
Doe gewoon een soort van inschrijvingspagina op een bepaalde datum en locatie, met storten van x€ voor drank ofzo..
Dan heb je toch een idee hoeveel gegadigden die er gaan zijn, zonder de leukerds ertussen die alles willen doen maar dan zonder verwittigen afblazen.
Dan heb je toch een idee hoeveel gegadigden die er gaan zijn, zonder de leukerds ertussen die alles willen doen maar dan zonder verwittigen afblazen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Als het op een dag is dat de agenda het toelaat kom ik zeker.
Zou heel graag een aantal mensen leren kennen maar zou het minstens even tof vinden om een aantal mensen terug te zien.
Formule? Iets waarbij er voldoende tijd en ruimte is om te 'socializing'.
Tijdstip: zaterdagnamiddag of vrijdagnamiddag
Zou heel graag een aantal mensen leren kennen maar zou het minstens even tof vinden om een aantal mensen terug te zien.
Formule? Iets waarbij er voldoende tijd en ruimte is om te 'socializing'.
Tijdstip: zaterdagnamiddag of vrijdagnamiddag
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Bowling met all-in food (bv. Wima in Schelle).Astralon schreef:Formule? Iets waarbij er voldoende tijd en ruimte is om te 'socializing'.
Ik zal me weer moeten verkledenMathy schreef:Ik zou daar wel naartoe komen, altijd curieus om gezichten achter nicks te leren kennen

- Loeri
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 25 keer
Zelf heb ik al een paar mensen van UB al gezien..
Het lijkt me inderdaad wel voor studenten zoals ik leuk om iets bij te leren of iets nieuw te 'zien'. Zoals dingen dat echt in de praktijk worden toegepast en niet enkel op school. Bvb een datacenter, ben even in DCO2 geweest en zag er allemaal wel leuk uit! Maar was er maar ongeveer een paar min binnen.
Moest het rond de regio van Antwerpen is het wel te ver voor mezelf en ik moet dan nog aan een auto geraken.

Het lijkt me inderdaad wel voor studenten zoals ik leuk om iets bij te leren of iets nieuw te 'zien'. Zoals dingen dat echt in de praktijk worden toegepast en niet enkel op school. Bvb een datacenter, ben even in DCO2 geweest en zag er allemaal wel leuk uit! Maar was er maar ongeveer een paar min binnen.

Moest het rond de regio van Antwerpen is het wel te ver voor mezelf en ik moet dan nog aan een auto geraken.
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 179 keer
Count me in! Altijd leuk om de gezichten achter Userbase eens IRL te zien 

- solid-killer
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 48 keer
Count me in
Zolang het maar niet in Brussel is
Mijn voorkeur gaat uit Antwerpen / Gent en omgeving
Activiteiten
weekendje LAN-party ? 

Zolang het maar niet in Brussel is

Mijn voorkeur gaat uit Antwerpen / Gent en omgeving

Activiteiten

- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Kunnen we eens niks regelen met Edpnet, Telenet, Belgacom,... voor eens een kijkje te gaan nemen, we zien wel welke operator er toehapt, en dat zal dan ook de locatie worden 

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- krisken
- userbase crew
Goh bij bvb EDPnet ben ik zeker dat er wel iets te regelen valt hoor. Echter zie ik ze snel daar 50man ontvangen 

Telefonie = EDPnet + OVH
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1685 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Uiteindelijk is daar ook nie veel te zien hé. Kk zou jet interessanter vinden om een debat te kunnen aangaan met vooraanstaande mensen uit de sector over toekomstige uitdagingen en hoe men de user daarbij kan betrekken.
[
Post made via mobile device ]
[

- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
De vraag is wat haalt het uit, voor hun zijn we misschien maar een select groepje computernerds ofzo
Zo weet jan met de pet amper wat een megabit is,... waarom dan luisteren naar die zagemannen die graag een 70 mbit profiel willen om maar een voorbeeld te geven.

Zo weet jan met de pet amper wat een megabit is,... waarom dan luisteren naar die zagemannen die graag een 70 mbit profiel willen om maar een voorbeeld te geven.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
- Bedankt: 208 keer
Bij voorkeur ergens tussen gent en antwerpen.
Te doen :
bbq, discobar, kinderloze hetero dames en veel bier.
en/of spellekens (bordgames, lanparty, paintball..)
Ben wel eens benieuwd jullie lelijkaards allemaal es te zien
Te doen :
bbq, discobar, kinderloze hetero dames en veel bier.
en/of spellekens (bordgames, lanparty, paintball..)
Ben wel eens benieuwd jullie lelijkaards allemaal es te zien

“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
- krisken
- userbase crew
Heronic : als we een plaats en datum hebben komen we je wel uit het plaatselijke gesticht halen 

Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Mochten er ook spellekes te doen zijn, dan mag je mij uit het mijne halen 

- Kenw00t
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
- Bedankt: 249 keer
Mensenschuw is geen probleem... daglicht daarentegen 
Ik heb eventueel wel interesse. Misschien iedereen laten registreren met interesse en laten opgeven wie al dan niet vervoer kan voorzien. Ik heb er geen probleem mee om iemand op te pikken als het in de buurt is of op het traject ligt.

Ik heb eventueel wel interesse. Misschien iedereen laten registreren met interesse en laten opgeven wie al dan niet vervoer kan voorzien. Ik heb er geen probleem mee om iemand op te pikken als het in de buurt is of op het traject ligt.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
Waarom wilt hier iedereen enkel maar kinderloze hetero dames doen? Wat is er mis om een hetero dame mét kinderen te doen? Of een biseksuele dame met of zonder kinderen?Heronic schreef:Bij voorkeur ergens tussen gent en antwerpen.
Te doen :
<snip>kinderloze hetero dames<snip>

- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
In een centrale valt niets te zien, zeker niet nu ze die allemaal willen ontmantelen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- sirWard
- Erelid
- Twitter: sirWard
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
En een bezoekje naar een NOC terwijl er ergens een onweersstorm gaande is? Of hoe reageren ze wanneer er een centrale de lucht in vliegt? Wat met het plaatsen en verbinden van tijdelijke masten bij grote evenementen? Wat als er een uplink uit vliegt? En hoe reageer je als je een UB'er 5 minuten lang laat prutsen?
't Zijn dingen die ik wel interessant zou vinden om eens uitgelegd te krijgen in beeld, woord en met eigen ogen in het mate van het mogelijke.

't Zijn dingen die ik wel interessant zou vinden om eens uitgelegd te krijgen in beeld, woord en met eigen ogen in het mate van het mogelijke.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 87 keer
Als de datum het toelaat (op een zaterdag lijkt mij het eenvoudigste) en het is een leuke activiteit, dan ben ik ook wel geïnteresseerd.
Een leuke activiteit is natuurlijk heel ruim, maar mij lijkt het wel interessant om iets informatief te doen rond "technologie/telecom/internet" omdat het onze gemeenschappelijk interesse is. Ik heb bijvoorbeeld persoonlijk nog nooit een datacenter, of dergelijke bezocht. Een gewoon bezoek lijkt mij dan wel te eentonig, tenzij er iemand goede technische uitleg geeft. En natuurlijk gaan we daarna een pint drinken. Als er een goed idee is, lijkt mij dit ook nog eenvoudig te organiseren.
Voor activiteiten achter een computer (LAN-party, hack-a-thon, etc) pas ik.
Een leuke activiteit is natuurlijk heel ruim, maar mij lijkt het wel interessant om iets informatief te doen rond "technologie/telecom/internet" omdat het onze gemeenschappelijk interesse is. Ik heb bijvoorbeeld persoonlijk nog nooit een datacenter, of dergelijke bezocht. Een gewoon bezoek lijkt mij dan wel te eentonig, tenzij er iemand goede technische uitleg geeft. En natuurlijk gaan we daarna een pint drinken. Als er een goed idee is, lijkt mij dit ook nog eenvoudig te organiseren.
Voor activiteiten achter een computer (LAN-party, hack-a-thon, etc) pas ik.
- Heronic
- Elite Poster
Was een knipoog naar wat Marijke, de kinderloze hetero dame schreef.NickG schreef:Waarom wilt hier iedereen enkel maar kinderloze hetero dames doen? Wat is er mis om een hetero dame mét kinderen te doen? Of een biseksuele dame met of zonder kinderen?Heronic schreef:Bij voorkeur ergens tussen gent en antwerpen.
Te doen :
<snip>kinderloze hetero dames<snip>
Milfen mogen ook van mij hoor

- Heronic
- Elite Poster
Ik heb niets dan nobele bedoelingen uiteraard. Lassie kan alleen maar jaloers zijn op mijn trouw!