Onmogelijk om BASE sim kaart te leveren
Geplaatst: 07 jun 2013, 11:13
Ik heb op 19 mei een bestelling online gedaan voor Base Check 15 voor 12 euro via web. Het heeft een lange tijd geduurd vooraleer deze verzonden kon worden, maar ik had er wel begrip voor omdat er een grote vraag is om het moment.
Maar gisteren zou deze geleverd worden via Dynalogic en dat is niet gebeurd. Ik bel hun 0800 nummer en ik moet dan contact opnemen met een ander nummer dat niet gratis is.
Vandaag zie ik op de inlog van Dynalogic dat mijn order geannuleerd en afgehandeld is en de reden hiervoor is onbekend. Dat wil dus zeggen dat ik eigenlijk nooit een sim kaart zal ontvangen ofwel ergens in 2014???
Verder krijg ik een mail van Base Belgium op Facebook dat ik eens bij A&C Partners moet zien, alweer van de één naar de ander doorverwezen.
Maar gisteren zou deze geleverd worden via Dynalogic en dat is niet gebeurd. Ik bel hun 0800 nummer en ik moet dan contact opnemen met een ander nummer dat niet gratis is.
Vandaag zie ik op de inlog van Dynalogic dat mijn order geannuleerd en afgehandeld is en de reden hiervoor is onbekend. Dat wil dus zeggen dat ik eigenlijk nooit een sim kaart zal ontvangen ofwel ergens in 2014???
Verder krijg ik een mail van Base Belgium op Facebook dat ik eens bij A&C Partners moet zien, alweer van de één naar de ander doorverwezen.