Onmogelijk om BASE sim kaart te leveren

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
tommydnp
Member
Member
Bedankt: 6 keer

Ik heb op 19 mei een bestelling online gedaan voor Base Check 15 voor 12 euro via web. Het heeft een lange tijd geduurd vooraleer deze verzonden kon worden, maar ik had er wel begrip voor omdat er een grote vraag is om het moment.

Maar gisteren zou deze geleverd worden via Dynalogic en dat is niet gebeurd. Ik bel hun 0800 nummer en ik moet dan contact opnemen met een ander nummer dat niet gratis is.

Vandaag zie ik op de inlog van Dynalogic dat mijn order geannuleerd en afgehandeld is en de reden hiervoor is onbekend. Dat wil dus zeggen dat ik eigenlijk nooit een sim kaart zal ontvangen ofwel ergens in 2014???

Verder krijg ik een mail van Base Belgium op Facebook dat ik eens bij A&C Partners moet zien, alweer van de één naar de ander doorverwezen.
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 4 keer

Had hier een simkaart besteld voor nummeroverdracht vanaf proximus.
Levering duurde lang, er was blijkbaar een actie waardoor hun simkaarts uitgeput waarden (da kom je toch niet tegen aub) week aangesleept.

Nu krijg ik het via de post, pakketpost wel te verstaan bij DPD. Het is toch maar een simkaart.... gelukkig was er iemand thuis de tweede dag. Mag ik da formulier die ik reeds online instuurde nog eens terugsturen ook. De kosten lopen op, ik heb zelf € 5 betaald voor de simkaart. Ze kunnen nog iets leren van proximus.
Laatst gewijzigd door ReLoad 08 jun 2013, 16:35, in totaal 1 gewijzigd.
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 70 keer

En mijn prepaid kaart werd op het verkeerde adres afgeleverd ...
De koerier had het bewijs van levering zelf ondertekend, want de bewoonster van het huis vond het pakketje gewoon in haar bus ..
tommydnp
Member
Member

Als ik het geweten had was ik gewoon naar een Base shop gegaan om een B-9 kaart te pakken en schakelde ik over naar Base Check via internet ( dit is mss een goede tip ). Het is omdat via internet 3 euro per maand goedkoper is dat ik het online bestel.
tommydnp
Member
Member

Mijn sim kaart geldigheid bij HBVL Mobile is vervallen waardoor ik niet bereikbaar ben. Het was de bedoeling om voor die periode overgeschakeld te zijn op Base Check. Ze zijn niet goed bezig bij KPN Group.
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Ik snap dat doorverwijzen niet. Uiteindelijk ben je klant bij base en hum onderaannemingen daar heb jij geen zaken mee, dat moeten zij maar regelen...
Maja meeste mensen zijn daar veel te makkelijk in...
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”