Ik heb op 19 mei een bestelling online gedaan voor Base Check 15 voor 12 euro via web. Het heeft een lange tijd geduurd vooraleer deze verzonden kon worden, maar ik had er wel begrip voor omdat er een grote vraag is om het moment.
Maar gisteren zou deze geleverd worden via Dynalogic en dat is niet gebeurd. Ik bel hun 0800 nummer en ik moet dan contact opnemen met een ander nummer dat niet gratis is.
Vandaag zie ik op de inlog van Dynalogic dat mijn order geannuleerd en afgehandeld is en de reden hiervoor is onbekend. Dat wil dus zeggen dat ik eigenlijk nooit een sim kaart zal ontvangen ofwel ergens in 2014???
Verder krijg ik een mail van Base Belgium op Facebook dat ik eens bij A&C Partners moet zien, alweer van de één naar de ander doorverwezen.
Onmogelijk om BASE sim kaart te leveren
-
- Pro Member
- Berichten: 302
- Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
- Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
- Bedankt: 4 keer
Had hier een simkaart besteld voor nummeroverdracht vanaf proximus.
Levering duurde lang, er was blijkbaar een actie waardoor hun simkaarts uitgeput waarden (da kom je toch niet tegen aub) week aangesleept.
Nu krijg ik het via de post, pakketpost wel te verstaan bij DPD. Het is toch maar een simkaart.... gelukkig was er iemand thuis de tweede dag. Mag ik da formulier die ik reeds online instuurde nog eens terugsturen ook. De kosten lopen op, ik heb zelf € 5 betaald voor de simkaart. Ze kunnen nog iets leren van proximus.
Levering duurde lang, er was blijkbaar een actie waardoor hun simkaarts uitgeput waarden (da kom je toch niet tegen aub) week aangesleept.
Nu krijg ik het via de post, pakketpost wel te verstaan bij DPD. Het is toch maar een simkaart.... gelukkig was er iemand thuis de tweede dag. Mag ik da formulier die ik reeds online instuurde nog eens terugsturen ook. De kosten lopen op, ik heb zelf € 5 betaald voor de simkaart. Ze kunnen nog iets leren van proximus.
Laatst gewijzigd door ReLoad 08 jun 2013, 16:35, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1338
- Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
- Locatie: Pelt
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 70 keer
En mijn prepaid kaart werd op het verkeerde adres afgeleverd ...
De koerier had het bewijs van levering zelf ondertekend, want de bewoonster van het huis vond het pakketje gewoon in haar bus ..
De koerier had het bewijs van levering zelf ondertekend, want de bewoonster van het huis vond het pakketje gewoon in haar bus ..
Als ik het geweten had was ik gewoon naar een Base shop gegaan om een B-9 kaart te pakken en schakelde ik over naar Base Check via internet ( dit is mss een goede tip ). Het is omdat via internet 3 euro per maand goedkoper is dat ik het online bestel.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1294
- Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Ik snap dat doorverwijzen niet. Uiteindelijk ben je klant bij base en hum onderaannemingen daar heb jij geen zaken mee, dat moeten zij maar regelen...
Maja meeste mensen zijn daar veel te makkelijk in...
Maja meeste mensen zijn daar veel te makkelijk in...