hoi allen,
na lang twijfelen vond ik het toch eens tijd om Win8 uit te proberen, een dvd gekocht voor op m'n msi ge60 te zetten. ook een crucial m4 msata van 128 Gb in het MB geprikt en een 500 hdd voor data in de andere bay. Bij de installatie gekozen om win 8 op de ssd te zetten, geen probleem daar.
Maar eens alles geinstalleerd een beetje overdonderd door die Metro interface, maar dat kon ik wel gewoon worden, wat een groter probleem was (en is) : op mijn Win7 (en xp) systeem was het gemakkelijk om de user account op een andere hdd te zetten . gewoon eigen user account openen, alle mappen selecteren en verplaatsen naar D: , maar 'k zou begot niet weten hoe ik dat moet doen in win 8.
Weten jullie raad? 'k ben ondertussen weer teruggekeerd naar Win 7 tot ik wat meer weet...
vriendelijke groeten,
browndwarfus
windows 8 en user accounts
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 8 keer
-
- Plus Member
geen verschil?
ik zie op deze pagina dat het toch ingewikkelder is hoor : http://www.eightforums.com/tutorials/42 ... -disk.html
ik begin er niet aan...
greetz,
b.
ik zie op deze pagina dat het toch ingewikkelder is hoor : http://www.eightforums.com/tutorials/42 ... -disk.html
ik begin er niet aan...
greetz,
b.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 22 keer
Tja, dat is dan ook een sysprep installatie .. volgens mij gaat het bij u gewoon om documenten en afbeeldingen en van die dingen ... Kan je gewoon door rechts te klikken op die folders .. en dan de standaardlocatie aan te passen ...
-
- Plus Member
inderdaad, docs-downloads-afbeeldingen en muziek,
aangezien de ssd "maar" 128 Gb is wil ik die zo ongebruikt mogelijk houden.
als het zo eenvoudig kan, dan wil ik me er nog eens aan wagen
greetz,
b.
aangezien de ssd "maar" 128 Gb is wil ik die zo ongebruikt mogelijk houden.
als het zo eenvoudig kan, dan wil ik me er nog eens aan wagen

greetz,
b.