Ik veronderstel gewoon naar 6000 bellen. De meesten hebben de omgekeerde weg gedaan, van Smart (of Generation vroeger) naar GC en die deden dat via een belletje naar 6000.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Kan je dit niet online aanpassen via e-services? En anders idd de klantendienst bellen.
Snap wel niet waarom je van Generation connect naar een pay & go smart zou gaan.
Bellen is duurder in de piekuren en de megabytes die je krijgt zijn belachelijk weinig.
Het enige voordeel is onbeperkt smsen maar wie stuurt er nu meer dan 2000 smsen?
PS: Pay & Go Smart is herladen binnen de 31 dagen of je kan fluiten naar uw voordelen